رشد و توسعه صنعت گردشگری نمود اقتدار جمهوری اسلامی ایران
رشد و توسعه صنعت گردشگری نمود اقتدار جمهوری اسلامی ایران

در جریان این بازدید امیر دریادار سیاری،  فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بازدید با تاکید بر رفع موانع توسعه صنعت گردشگری در کشور گفت: رشد و توسعه صنعت گردشگری در کنار دیگر صنایع مولد اقتدار کشور جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان ثابت می کند. اسماعیل چمنی عضو شورای اسلامی شهر تبریز […]

download (1)در جریان این بازدید امیر دریادار سیاری،  فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بازدید با تاکید بر رفع موانع توسعه صنعت گردشگری در کشور گفت: رشد و توسعه صنعت گردشگری در کنار دیگر صنایع مولد اقتدار کشور جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان ثابت می کند.

اسماعیل چمنی عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز ظرفیت های گردشگری مجمع لاله پارک را برای ارتقاء صنعت گردشگری تبریز به عنوان پایتخت جهان تشیع برای بازدیدکنندگان تشریح کرد.

وی در ادامه این بازدید با اشاره به انتخاب شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام افزود: شهر تبریز به لحاظ دارا بودن ظرفیت‌های بالای گردشگری تاریخی و بهره گیری از الگوهای گردشگری روز دنیا بهترین گزینه برای میزبانی در سال ۲۰۱۸ است.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه مجتمع تجاری لاله پارک می تواند بهترین مرکز برای عرضه محصولات صنایع دستی تبریز مانند قالیبافی، چرم و کفش و غیره شناخته شود گفت: مصوبات دولت و شورای شهر تبریز در راستای حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

جداری مدیر عامل مجموعه لاله پارک ضمن استقبال از فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به بیان ویژگی ها و توضیحات در خصوص قسمت های مختلف مجموعه پرداخت و ضمن تاکید بر اینکه مجتمع لاله پارک از معدود پروژه هایی بوده که صد در صد توسط بخش خصوصی تامین اعتبار شده و به سر انجام رسیده ابراز کرد: این مجموعه زمینه اشتغال برای ۱۵۰۰ نفر به صورت مستقیم را فراهم آورده است .