در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال، دو تیم گسترش فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر تیم میهمان به پایان رسید. ترکیب گسترش فولاد: فرناندو ده‌خسوس، محسن حمیدی، مگنو باتیستا داسیلوا، مرتضی اسدی، محمدرضا خلعتبری (۶۱ یوسف سیدی)، داریوش شجاعیان، سیدمحسن […]

در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال، دو تیم گسترش فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر تیم میهمان به پایان رسید.

ترکیب گسترش فولاد:

فرناندو ده‌خسوس، محسن حمیدی، مگنو باتیستا داسیلوا، مرتضی اسدی، محمدرضا خلعتبری (۶۱ یوسف سیدی)، داریوش شجاعیان، سیدمحسن حسینی، علیرضا نقی‎‌زاده، لوسیانو پریرا (۸۵ علیرضا ارجمندیان)، مسعود ابراهیم‌زاده و مصطفی اکرامی (۷۷ محمدامین درویشی)

سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (۷۸ ساسان انصاری)، سیدجلال حسینی، فرشاد احمدزاده، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، وحید امیری، علی علیپور (۶۷ مهدی طارمی) و محسن مسلمان (۹۰ احمد نورالهی)

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

تیم داوری:

تورج حق‌وردی، محمدرضا ابوالفضلی، جواد مداح و حمید حاج‌ملک

اخطارها: لوسیانو پریرا و مرتضی اسدی از تیم گسترش فولاد و فرشاد احمدزاده، محسن ربیع‌خواه و محسن مسلمان از تیم پرسپولیس

شرح بازی:

این بازی از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) آغاز شد و نیمه نخست این بازی، بیشتر تحت تأثیر حواشی بود و دو تیم نتوانستند توپی را از خط دروازه‌ها عبور دهند و بازیکنان با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۴۷ مسابقه، وحید امیری در سمت راست خط دفاعی گسترش فولاد صاحب توپ شد و در حالی که توپ را به سمت دروازه گسترش فولاد ارسال کرد، فرناندو ده‌خسوس به اشتباه روی توپ اثر گذاشت و اولین گل بازی به سود پرسپولیس به ثبت رسید.

در ادامه بازی، تلاش دو تیم ثمری نداشت و این بازی با پیروزی یک بر صفر شاگردان ایوانکوویچ به پایان رسید تا این تیم دومین برد خود در لیگ شانزدهم را جشن بگیرد.

حاشیه‌های بازی:

*در حین گرم کردن بازیکنان دو تیم، تماشاگران گسترش فولاد علیه فرشاد احمدزاده که سابقه بازی در تراکتورسازی را در کارنامه دارد، شعار دادند.

*بابک حاتمی که فصل گذشته در تیم پرسپولیس حضور داشت، پیش از شروع بازی با حضور در رختکن این تیم با هم‌تیمی‌های سابقش به خوش و بش پرداخت.

*حدود ۸۰۰ صندلی برای هواداران تیم پرسپولیس در نظر گرفته شده بود.

*در دقایق نخست نیمه اول، تماشاگران گسترش فولاد برای حضور در جایگاه کناری پرسپولیسی‌ها هجوم بردند که در این بین با ممانعت نیروهای انتظامی همراه شد و درگیری بین تماشاگران و نیروهای امنیتی رخ داد.

*در دقیقه ۱۸ مسابقه، درگیری لفظی بین داریوش شجاعیان و امید عالیشاه به وجود آمد که محسن مسلمان این درگیری را ادامه داد و در ادامه این درگیری‌ها، لوسیانو پریرا با کارت زرد داور مواجه شد و حسن آذرنیا، سرپرست گسترش فولاد نیز به علت اعتراض به تصمیم داور، از کنار زمین اخراج شد.

*آذرنیا پس از اخراج از کنار بازی، به شدت علیه این تصمیم اعتراض کرد.

*در پایان نیمه اول، فراز کمالوند به سمت داور رفت و علیه تصمیمات تورج حق‌وردی اعتراض کرد.

*تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه ۳۹۸۶ نفر اعلام شد.

*با ورود مهدی طارمی به زمین بازی، تماشاگران به طعنه، شعار “طارمی – ترکیه” سر دادند.

*عده‌ای از تماشاگران گسترش فولاد در دقایق پایانی بازی، تیم تراکتورسازی را تشویق کردند.