تراختور، میزبان بی خانه ! / جام قهرمانی «جزززز» است ؟
تراختور، میزبان بی خانه ! / جام قهرمانی «جزززز» است ؟

درحالیکه مسولین مخالف برگزاری بازیهای خانگی تراختور آذربایجان علی رغم خواست هواداران و کادر فنی تیم در باغشمال هستند، مضاف بر این با انواع کارشکنی ها و سنگ اندازی ها از برگزاری مسابقات ، حتی در تهران و کرج هم مخالفت میکنند، هرچند که اکثریت هواداران این تیم مایل بودند که این مسابقات در شهرهای […]

۰۱۱۱۲۲۵۰

درحالیکه مسولین مخالف برگزاری بازیهای خانگی تراختور آذربایجان علی رغم خواست هواداران و کادر فنی تیم در باغشمال هستند، مضاف بر این با انواع کارشکنی ها و سنگ اندازی ها از برگزاری مسابقات ، حتی در تهران و کرج هم مخالفت میکنند، هرچند که اکثریت هواداران این تیم مایل بودند که این مسابقات در شهرهای همجوار نظیر اورمو و اردبیل برگزار شوند ، که قدرمسلم برای آن سنگهایی بزرگتر از حد تصور ،در مسیر تراختور سرازیر میکردند! گویا سرنوشت هواداران ایران شمول تراختور، چنین مقدر شده که در هیچ فصلی آب خوش از گلویشان پائین نرود!
سرمربی تیم اول آذربایجان با مطالعه جوانب فنی و هواداری ، کرج را محل میزبانی تراختور معرفی کردند و هواداران تهرانی و کرجی تیم خوشحال و مسرور شده و سایرین نیز ابراز رضایت نمودند. اما بنظر میرسد که تصمیم گیرنده نه مسول فنی و مدیران تیم هستند و نه هواداران میلیونی آن. بلکه تصمیم گیرنده کسانی هستند که هشت سال تمام ، این تیم را از حضور در لیگ برتر بازداشتند و مردم آذربایجان را ازداشتن نماینده ای درلیگ برتر، آرزو بدل گذاشتند!
گویا تصمیم گیرنده ها کسانی هستند که کارنامه درخشانی در واقعه جمعه سیاه و ربایش قهرمانی مسلم در فصل چهاردهم و حوادث بعد از آن دارند.
کار بجائی رسیده که آقایان علنا و بی واهمه اعلام میکنند که ما مخالف بازی تراختور در خارج از تبریز هستیم! جالب است که آقایان ، در رابطه با تعیین محل میزبانی، عین گروگان گیران عمل میکنند!….. اینجا منشین!…. آنجا منشین !…. پدرت در بیاد، جائییکه مامیگوئیم، آنجا بنشین!
خدمت به فوتبال آذربایجان همین است. هشت سال آزگار خدمت و دلسوزی کردند تا رنگ لیگ برتر را نبینیم و حالا هم ،شبانه روز بفکر خدمت رسانی هستند تا دستمان به جام قهرمانی برنخورد! واین هم از روی شفقت و دلسوزی بمردم آذربایجان است، چون جام قهرمانی «جزززز»است و دست ما را میسوزاند! فلذا بزعم آقایان بهتر است که این جام در اصفهان و تهران و خوزستان باشد. همین قدر که در جمعه سیاه و در مقابل چشم های بیدار آقایان ! جام برحقمان را دزدیدند و حالا حالا هم مورد مضحکه هستیم ، برای آقایان و بالتبع ، ما هواداران بس است! ….زت زیاد!

یادداشت : ساوالان – اردبیل