تراکتورسازی و پیکان از ساعت ۱۸ امروز در چارچوب یک دیدار دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند. بازی که نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. * در اواسط نیمه اول در صحنه‌ای مرتضی آقاخان بازیکن پیکان با هادی محمدی و محمد ایرانپوریان برای بدست آوردن مالکیت توپی به یکدیگر گره خوردند […]

تراکتورسازی و پیکان از ساعت ۱۸ امروز در چارچوب یک دیدار دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند. بازی که نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* در اواسط نیمه اول در صحنه‌ای مرتضی آقاخان بازیکن پیکان با هادی محمدی و محمد ایرانپوریان برای بدست آوردن مالکیت توپی به یکدیگر گره خوردند و در نهایت داور خطای بازیکن پیکان را اعلام کرد. بعد از این صحنه آقاخان توپ را به نشان اعتراض به زمین کوبید و به دارو اعتراض شدیدی کرد تا یک کارت زرد دریافت کند در هیمن حین امیر حسین صادقی که نسبت به عملکرد داور چند باز اعتراض کرده بود به حمایت از هم تیمی خود وارد عمل شد و اعتراض کرد. در این بین مهدی کیانی بازیکن تراکتورسازی به امیرحسین صادقی معترض شد تا جدل لفظی بین بازیکنان دو تیم به وجود بیاید. در نهایت با وساطت اطرافیان این مسئله ختم به خیر شد.

* یک گربه از ابتدای بازی در کنار زمین پیکانشهر در حال این طرف و آن طرف رفتن است و توجه حاضران را به خود جلب کرد.

۲۹۷۷۴۵_۸۱۷ ۲۹۷۷۴۶_۷۸۴