اعضای دستگیر شده شورای شهر، عضو شورا می‌مانند؟
اعضای دستگیر شده شورای شهر، عضو شورا می‌مانند؟

رحیم شهرتی فر  در رابطه با آخرین وضعیت پرونده های قضایی مربوط به برخی از اعضای شورای شهر تبریز و امکان یا عدم امکان حضور این افراد در جلسات آتی شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: هر چهار عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز پس از بازداشتی که بیش از دو ماه به طول انجامید آزاد شدند. وی […]

رحیم شهرتی فر  در رابطه با آخرین وضعیت پرونده های قضایی مربوط به برخی از اعضای شورای شهر تبریز و امکان یا عدم امکان حضور این افراد در جلسات آتی شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: هر چهار عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز پس از بازداشتی که بیش از دو ماه به طول انجامید آزاد شدند.

وی با بیان اینکه تا به امروز، کیفر خواستی در ارتباط با پرنده مزبور توسط سیستم قضایی صادر نشده است، ادامه داد: با توجه به این موضوع باید منتظر اعلام نظر و حکم نهایی مرجع صالح قضایی باشیم.

وی همچنین ابراز کرد: با توجه به اینکه افراد دستگیر شده، بیش از دو ماه نتوانستند در جلسات شورای اسلامی شهر تبریز شرکت کنند لذا هیات حل اختلاف استان باید در این خصوص تصمیم گیری نماید.

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه جلسه هیات حل اختلاف استان سه شنبه هفته جاری به ریاست دکتر جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی در محل استانداری برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این جلسه نسبت به امکان حضور یا عدم حضور اعضای دستگیر شده شورای شهر تبریز در جلسات این شورا تصمیم گیری شده و مراتب لازم به آنان ابلاغ می شود.

ایسنا