دولت دست به یک خانه تکانى جدى بزند/ تعجب از ادامه فعالیت مدیرکل تعلیق شده
دولت دست به یک خانه تکانى جدى بزند/ تعجب از ادامه فعالیت مدیرکل تعلیق شده

احمد علیرضابیگی با اشاره به موضع‌گیری صریح رئیس‌جمهور در خصوص حقوق‌های نجومی، گفت: دولت با افراد خاطی در انتصاب مدیران متخلف برخورد و دست به یک خانه تکانى جدى بزند تا اعتماد از دست رفته مردم قدرى مرمت شود. نماینده مردم تبریز در مجلس با تقبیح رفتار حامیان انتصاب مجدد مدیران متخلف، اظهار داشت: مدیرعامل بانک […]

احمد علیرضابیگی با اشاره به موضع‌گیری صریح رئیس‌جمهور در خصوص حقوق‌های نجومی، گفت: دولت با افراد خاطی در انتصاب مدیران متخلف برخورد و دست به یک خانه تکانى جدى بزند تا اعتماد از دست رفته مردم قدرى مرمت شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس با تقبیح رفتار حامیان انتصاب مجدد مدیران متخلف، اظهار داشت: مدیرعامل بانک رفاه آنچنان به حمایت کامل این فرد امیدوار بود که اعتقاد داشت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز نمی‌تواند او را عزل کند.

وی با اشاره به مصوبه مجلس شوراى اسلامى در اردیبهشت سال ۱۳۹۴ در خصوص ضرورت استعلام از وزارت اطلاعات پیش از انتصاب افراد در مسئولیت‌هاى مهم، خاطرنشان کرد: انتصاب این فرد پس از مصوبه مجلس بوده است بنابراین وزارت اطلاعات نیز باید در این مورد روشنگری کند.

علیرضابیگی با بیان اینکه اگر استعلام صورت پذیرفته است، پاسخ استعلام در رسیدگی به موضوع تعیین کننده خواهد بود، تاکید کرد: قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم به موضوع ورود و در دفاع از حق مردم به وظیفه خود عمل کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه تخطی از قانون صرفا محدود به این موارد نیست به حکم تعلیق مدیرکل محیط زیست آذربایجان‌شرقی و اعلام عمومی آن توسط رئیس کل دادگستری این استان اشاره کرد و با اظهار تعجب از تداوم فعالیت این فرد، گفت: افکار عمومى امروز از دستگاه قضائی انتظار برخورد قاطع دارد که این مهم سبب افزایش اعتماد بیشتر مردم خواهد شد.

وی مرجع صادر کننده حکم را ضامن تحقق آن دانست و گفت: قانون براى مستنکف از اجراى رأى محاکم مجازات انفصال در نظر گرفته است که امیدواریم در این مورد تخطی از قانون صورت نگیرد.