بحران ماشین‌سازی از اختلاف سازمان خصوصی‌سازی با سازمان گسترش است/ ۲۱ واحد تولیدی در بحران
بحران ماشین‌سازی از اختلاف سازمان خصوصی‌سازی با سازمان گسترش است/ ۲۱ واحد تولیدی در بحران

میراحد حسینی امروز در تبریز، در خصوص آمار تعداد واحدهای بحران‌زده و مشکلات ماشین‌سازی تبریز، اظهار داشت: در کل استان مجموعاً ۲۱ واحد داریم اما به‌ مرور از این تعداد کاسته می‌شود، به‌نوعی اگر مشکل ماشین‌سازی و ماشین‌آلات صنعتی که عمده‌ترین واحدهای بحران‌زده هستند، رفع شود مشکل خاصی نخواهیم داشت. وی، خاطرنشان کرد: البته اخیراً […]

۱۳۹۲۱۱۰۳۰۰میراحد حسینی امروز در تبریز، در خصوص آمار تعداد واحدهای بحران‌زده و مشکلات ماشین‌سازی تبریز، اظهار داشت: در کل استان مجموعاً ۲۱ واحد داریم اما به‌ مرور از این تعداد کاسته می‌شود، به‌نوعی اگر مشکل ماشین‌سازی و ماشین‌آلات صنعتی که عمده‌ترین واحدهای بحران‌زده هستند، رفع شود مشکل خاصی نخواهیم داشت.

وی، خاطرنشان کرد: البته اخیراً از شرکت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، اعتبار گرفته شد و تا حدودی حقوق کارگران و معوقات ماشین سازی تبریز پرداخت شد اما این مسئله موقت است.

حسینی خاطرنشان کرد: علت اینکه امروز ماشین‌سازی به این وضعیت افتاده اختلاف سازمان خصوصی‌سازی با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است که خصوصی‌سازی تأکید بر واگذاری و سازمان گسترش نیز بر عدم واگذاری این واحد اصرار دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، بیان کرد: با توجه به این مسئله اخیراً آقای استاندار همراه با نمایندگان استان در راستای عدم واگذاری نامه‌ای نوشته‌اند، که در این صورت به‌صورت بیمار کار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: البته می‌خواهند اگر واگذار کنند باید به کسی که اهلیت دارد واگذار شود، متأسفانه اکثراً به فردی واگذار می‌‌شود که بعد از تحویل کارگران را اخراج می‌کنند.

ش