ایران پوریان: «ابراهیمی» و «کیانی» شناسنامه تراکتور هستند/ روی پرشورها حساب ویژه‌ای باز کردیم
ایران پوریان: «ابراهیمی» و «کیانی» شناسنامه تراکتور هستند/ روی پرشورها حساب ویژه‌ای باز کردیم

محمد ایران پوریان درباره شرایط تیمش اظهار داشت: خوشبختانه امسال توانسته‌ایم تیم خوبی ببندیم و در حال حاضر نیز تمرینات سخت و فشرده بدن‌سازی را پشت سر می‌گذاریم که این تمرینات قطعاً روزبه‌روز سخت‌تر خواهد شد. وی افزود: امسال همه ابزار لازم را برای موفقیت در اختیار داریم و امیدوارم با تمرینات خوبی که انجام می‌دهیم، […]

img12311064محمد ایران پوریان درباره شرایط تیمش اظهار داشت: خوشبختانه امسال توانسته‌ایم تیم خوبی ببندیم و در حال حاضر نیز تمرینات سخت و فشرده بدن‌سازی را پشت سر می‌گذاریم که این تمرینات قطعاً روزبه‌روز سخت‌تر خواهد شد.

وی افزود: امسال همه ابزار لازم را برای موفقیت در اختیار داریم و امیدوارم با تمرینات خوبی که انجام می‌دهیم، بتوانیم پس از سال‌ها یک جام قهرمانی که شایسته هواداران است را به آنان هدیه کنیم.

ایران پوریان با اشاره به بازگشت بازیکنان قدیمی تیم تراکتورسازی به این تیم و آشتی دوباره هواداران با باشگاه، خاطرنشان کرد: حضور بازیکنانی مانند مهدی کیانی و محمد ابراهیمی در تیم تراکتورسازی، خواسته هواداران این تیم است. این بازیکنان شناسنامه باشگاه تراکتورسازی محسوب می‌شوند و باید همیشه در کنار تیم باشند.

وی تصریح کرد: مهدی کیانی و محمد ابراهیمی بازیکنان بزرگی هستند که باشگاه باید شرایط لازم را برای آنان فراهم کند تا همیشه در تیم تراکتورسازی حضور داشته باشند. حضور چنین بازیکنانی باعث می‌شود همدلی بین هواداران و باشگاه بیشتر شود که در حال حاضر این اتفاق رخ داده است و ما هم خدا را شاکریم که در سال آینده می‌توانیم روی پرشورها حساب ویژه‌ای بازکنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم می‌تواند در پایان فصل عنوان قهرمانی را از آن خود کند یا خیر، گفت: همه مجموعه باشگاه تراکتورسازی امسال دست‌به‌دست هم داده‌اند تا این اتفاق رخ دهد و ما هم تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در پایان فصل بتوانیم هواداران را به آرزوی خود که قهرمانی در لیگ برتر است برسانیم اما هنوز برای پیش‌بینی از رتبه تیم در پایان فصل کار سختی محسوب می‌شود.