آبروی نظام مختص اصولگرا یا اصلاح طلب نیست
آبروی نظام مختص اصولگرا یا اصلاح طلب نیست

سعید شبستری خیابانی در ضیافت افطاری خانه مطبوعات، نقش مطبوعات و رسانه‌ها را در اداره امور کشور و کمک به مدیریت استان غیر قابل انکار دانست و گفت: هر چه قدر استان رشد و اعتلا یابد، یقینا افتخار آن نصیب همه خواهد شد و بخشی از تحقق این پیشرفت نیازمند همراهی مردم است.   وی […]

۸۷۴۰۶tسعید شبستری خیابانی در ضیافت افطاری خانه مطبوعات، نقش مطبوعات و رسانه‌ها را در اداره امور کشور و کمک به مدیریت استان غیر قابل انکار دانست و گفت: هر چه قدر استان رشد و اعتلا یابد، یقینا افتخار آن نصیب همه خواهد شد و بخشی از تحقق این پیشرفت نیازمند همراهی مردم است.

 

وی گفت: رسانه‌ها به عنوان حلقه واسط مردم و دولت هستند و تمام تلاش دولت در جهت رفاه مردم است تا مردم به آنچه سزاوارند برسند.

 

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته کارهای زیادی برای پیشرفت جامعه شده است، اظهار کرد: بخشی از عظمت کارها منعکس شده و بخشی را انجام وظیفه دانسته و اطلاع رسانی نکرده‌ایم، مردم انتظار دارند، اقدامات دولت اطلاع رسانی شود.

 

شبستری ادامه داد: همه ما یک خانواده هستیم، چه آنانکه برای انتخاب این دولت رای دادند و چه آنانکه رای نداده‌اند عضو این خانواده هستند و دولت متعلق به همه مردم است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی یادآور شد: بعد از رقابت، یک نفر انتخاب شده و با تشکیل دولت موظف است به همه خدمت رسانی کند، اختلاف نظر در این خانواده می‌تواند باعث حرکت و منشاء سازندگی و کار باشد.

شبستری گفت: اگر امروز آبرو و عزت مندی برای نظام وجود دارد، این آبرو  مختص اصولگرا یا اصلاح طلب نیست.، بلکه برای همه‌ی ملت است

وی ادامه داد: مسلما اگر جنگی انجام گیرد، اصولگرا و اصلاح طلب نخواهیم داشت؛ چرا که در مبانی اعتقادی به نظام جمهوری اسلامی ایران یکسان هستیم و انتظار داریم همه دست به دست هم دهند و همه با هم باشیم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه با موج ساری ها به جایی نخواهیم رسید گفت: اگر دولت در بخشی با شکست مواجه می شود؛ اگر کارخانه ای تعطیل می شود، متاسفانه برخی اظهار شادمانی می کنند.

 

وی یادآور شد: عزت و آبروی کشور را نباید به تعطیلی یک کارخانه فروخت؛ اگر کارخانه ای تعطیل می شود مایه سرافکندگی همه ملت و دولت است.

 

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر پرهیز از دو قطبی شدن در جامعه گفت: با همه فشارهای اقتصادی و سیاسی باید رفاه مردم و پیشرفت مملکت کمک کنیم و در این راستا همراهی رسانه‌ها نقش اساسی را ایفا می‌کند.

 

شبستری افزود: نقدهای سازنده رسانه ها، نقاط ضعف را به دولت منعکس می‌کند.

 

وی گفت: باید قبول کنیم که مردم و نظام متعلق به همه ماست و انتظار اینکه شخص دیگری آن را برایمان آباد کند، انتظار غلطی است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه هدف وسیله را توجیه نمی‌کند، اظهار کرد: متاسفانه بعضی رسانه‌ها به دنبال هدف هستند و برای تخریب یک شخص یا گروهی به هر وسیله‌ای متوسل می‌شوند.

 

شبستری با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام ارزشی است و نباید تحت هیچ شرایطی ارزش‌ها کنار گذاشته شوند، گفت: پست‌ها و منصب‌های دولتی اعتباری هستند و اعمال و رفتار ما ثیت و ضبط می‌شود؛ بنابراین در هر جایگاهی هستیم باید برای اعتلای نظام کمک کنیم تا کشور آسیب پذیر نباشد و عزت در برابر دشمنان بایستیم.

 

ایسنا