رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی: خلوص نیت، مهم ترین عامل در انفاق است
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی: خلوص نیت، مهم ترین عامل در انفاق است

حجت‎الاسلام حکمتعلی مظفری در سیزدهمین همایش جشن گلریزان در تبریز با اشاره به روایتی از سوی امام کاظم(ع) گفت: خداوند بر روی کره زمین بندگان خاصی دارد که تمام عمر خود را به کمک و دستیگری از مردم و نیازمندان سپری می کنند این افراد در روز قیامت از امن شدگان خواهند بود. وی افزود: بر […]

mozaffari_1حجت‎الاسلام حکمتعلی مظفری در سیزدهمین همایش جشن گلریزان در تبریز با اشاره به روایتی از سوی امام کاظم(ع) گفت: خداوند بر روی کره زمین بندگان خاصی دارد که تمام عمر خود را به کمک و دستیگری از مردم و نیازمندان سپری می کنند این افراد در روز قیامت از امن شدگان خواهند بود.

وی افزود: بر اساس آیات و روایات کمک به نیازمندان و دستگیری از آنان از پاداش طواف خانه کعبه نیز بیشتر است، دستی که برای کمک به کسی دراز می‌شود از دستی که برای دعا به سوی پروردگار رو به آسمان دراز می‌شود در نزد خداوند متعال محبوب تر و مقدس تر است.

وی تاکید کرد: کمک به هم نوع دستور الهی است و خدا چندین برابر آن اجر و مزد در دنیا و آخرت به آنان عطا می فرماید و تلاش می شود در کمال امانت داری و صداقت نسبت به هزینه اعتبارات و کمک های مردمی برای افراد مستحق با نهایت دقت و سرعت اقدام شود .

مظفری در پایان خاطرنشان کرد: مهم ترین عامل در انفاق، خلوص نیت است که خداوند نیز بارها بدان متذکر شده است.

گفتنی است در این همایش بیش از دو میلیارد تومان از سوی مردم و مسئولان استانی برای آزادی زندانیان غیرعمد استان جمع آوری شد.

 

ایسنا