درخواست سرخ آجرلو از مدبر!
درخواست سرخ آجرلو از مدبر!

پس از دیدار تیم‌های تراکتورسازی مقابل النصر ‌امارات در باشگاه‌های آسیا، چمن استادیوم یادگار امام(ره) مورد تعویض قرار گرفت و عنوان شده است که ‌این استادیوم اواخر شهریور ماه برای مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور آماده می‌شود. همین سبب شده است که میزبانی تیم تراکتورسازی در هفته‌های نخست لیگ برتر یکی از مشکلات مدیر این […]

۹cb147b134-6eef0aa50fe51edcc3feda9e566d0da4پس از دیدار تیم‌های تراکتورسازی مقابل النصر ‌امارات در باشگاه‌های آسیا، چمن استادیوم یادگار امام(ره) مورد تعویض قرار گرفت و عنوان شده است که ‌این استادیوم اواخر شهریور ماه برای مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور آماده می‌شود.

همین سبب شده است که میزبانی تیم تراکتورسازی در هفته‌های نخست لیگ برتر یکی از مشکلات مدیر این باشگاه باشد و وی دنبال راه حلی برای رفع این مشکل باشد.

در این راستا مصطفی آجورلو به دیدار مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی رفت تا شاید در گفت‌و‌گو وی را مجاب کند تا این ورزشگاه پیش از زمان یاد شده آماده بازی‌های لیگ‌برتر شود.

در این دیدار مدبر قول داد که تمامی تلاش خود را برای آماده‌سازی استادیوم یادگار امام (ره) تبریز به کار ‌گیرد تا تیم تراکتورسازی بدون دغدغه بتواند در ورزشگاه یادگار امام به مصاف حریفانش برود.

در این دیدار همچنین آجرلو از مدبر خواست که رنگ صندلی‌های ورزشگاه یادگار امام(ره) به قرمز تغییر یابد.

وی در این مورد گفت: ورزشگاه هفتاد هزار نفری یادگار امام میزبان بازی‌های خانگی تراکتورسازی است و ورزشگاه اصلی تراکتورسازی در بازی‌های خانگی محسوب می‌شود و خواسته هواداران این تیم تغییر رنگ صندلی‌ها به رنگ قرمز است.

فارس