حضور فرزند کیانی و تشویق قلعه‌نویی/ بنگر بازهم نیامد
حضور فرزند کیانی و تشویق قلعه‌نویی/ بنگر بازهم نیامد

تمرین امروز تیم تراکتورسازی در حالی از ساعت ۱۸:۳۰ در کمپ اختصاصی این باشگاه آغاز شد که این تمرین حواشی در پی داشت: حدود ۱۰۰ نفر از هواداران تیم تراکتورسازی در فاصله یک ساعت مانده به آغاز تمرین در استادیوم اختصاصی تراکتورسازی حاضر شدند تا تمرین تیمشان را از نزدیک تماشا کنند. سروش رفیعی نخستین […]

۱۳۹۵۰۳۲۹۱۸۴۵۴۳۱۷۴۷۹۴۶۶۰۴تمرین امروز تیم تراکتورسازی در حالی از ساعت ۱۸:۳۰ در کمپ اختصاصی این باشگاه آغاز شد که این تمرین حواشی در پی داشت: حدود ۱۰۰ نفر از هواداران تیم تراکتورسازی در فاصله یک ساعت مانده به آغاز تمرین در استادیوم اختصاصی تراکتورسازی حاضر شدند تا تمرین تیمشان را از نزدیک تماشا کنند.

سروش رفیعی نخستین بازیکنی بود که به زمین آمد تا خود را آماده شروع تمرین کند؛ پس از حضور او هواداران این بازیکن تیمشان را به‌ شدت تشویق کردند.

محمد ایران پوریان امروز در حالی برای نخستین بار پس از تمدید قراردادش در تمرین حاضر شد که محسن بنگر با وجود اینکه گفته می‌شد امروز وارد تبریز می‌شود، همچنان در تمرین حضور نداشت.

مهدی شریفی مهاجم سرخ‌پوشان تنها غائب تمرین از آن دسته بازیکنانی محسوب می‌شود، که در تبریز حضور دارند؛ همچنین محمدرضا اخباری به دلیل مرخصی درخواستی سرمربی تیم ملی و لوسیانو ادینهو به دلیل عدم حضورش در ایران همچنان در تمرینات شرکت نمی‌کنند.

هواداران به‌محض ورود امیر قلعه‌نویی به زمین یک‌صدا نام او را فریاد زدند و قلعه‌نویی نیز در پاسخ به ابراز احساسات آنان، برایشان دست تکان داد.

سام کیانی فرزند کاپیتان تراکتورسازی که به همراه یکی از دوستان او در تمرین تراکتورسازان حضور دارد، مورد استقبال امیر قلعه‌نویی و سایر بازیکنان قرار گرفت.
تک‌تک بازیکنان تراکتورسازی با القاب خاص خود از سوی هواداران تشویق شدند.

در حالی‌که فرزاد حاتمی هنوز لباس‌های خود را تعویض و برای تمرین گرم کردن وارد زمین نشده بود هواداران به گمان اینکه او در زمین حضور دارد، اقدام به تشویق او کردند اما زمانی که وی پس از دقایقی دیگر وارد زمین شد، تماشاگران از دیدنش تعجب کردند.

چند تن از بازیکنان جوان که به‌صورت آزمایشی در تمرین شرکت کرده‌اند، همراه با دیگر بازیکنان تراکتورسازی تمرین کردند.

 

تسنیم