جبارزاده: مسئولان با روی گشاده به مشکلات مردم رسیدگی کنند
جبارزاده: مسئولان با روی گشاده به مشکلات مردم رسیدگی کنند

“اسماعیل جبارزاده” در این جلسه، در ملاقات چهره به چهره با شهروندان و اقشار مختلف مردم، در فضایی صمیمی به مشکلات آنان گوش فرا داد و راهنمایی‌های لازم برای حل این مشکلات را ارایه کرد.   معاون سیاسی و امنیتی و هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه تعدادی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان نیز جبارزاده […]

۸۷۲۹۸t“اسماعیل جبارزاده” در این جلسه، در ملاقات چهره به چهره با شهروندان و اقشار مختلف مردم، در فضایی صمیمی به مشکلات آنان گوش فرا داد و راهنمایی‌های لازم برای حل این مشکلات را ارایه کرد.

 

معاون سیاسی و امنیتی و هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه تعدادی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان نیز جبارزاده را در رسیدگی به مشکلات مردم همراهی کردند.

 

استاندار آذربایجان‌شرقی در حاشیه این ملاقات مردمی، به خبرنگاران گفت: توصیه بزرگان دینی ما این است که مسوولان همیشه در دسترس مردم باشند و از این رو این دیدارها جهت رسیدگی به مشکلات مردم و ارتباط نزدیک با اقشار مختلف جامعه برگزار می‌شود.

 

جبارزاده افزود: مشکلات متعددی در این جلسه مطرح شد که عمده آنها در خصوص اشتغال و تسهیلات بانکی بود.

 

وی ادامه داد: باید مسوولان با روی گشاده به موضوعات و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان رسیدگی کنند و در موورد درخواست‌های غیراصولی و غیرقابل رسیدگی نیز توضیحات لازم را به متقاضیان ارایه کنند.

 

جبارزاده گفت: با توجه به این که هر یک از مسوولان دستگاه‌های مختلف مکلف شده‌اند به مشکلات ارباب رجوع در ادارات خود رسیدگی کنند اکنون شاهد کاهش مراجعه‌کنندگان به استانداری هستیم.

 

شبستری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی هم در خصوص تاثیر این دیدارها بر ارتباط دولت و مردم، گفت: با توجه به این که مردم در این دیدارها بدون واسطه با مدیران استانی دیدار و گفت و گو می‌کنند، تاثیرات مثبت آن در جامعه قابل مشاهده است.

 

پورمهدی، معاون عمرانی استاندار هم با بیان این که عمده مراجعات مردم در خصوص اشتغال است، افزود: متاسفانه اکثر کسانی که برای در خواست شغل مراجعه می کنند توانایی حرفه ای نداشته واز این رو به اداره کل فنی و حرفه ای جهت حرفه آموزی معرفی می شوند تا بتوانند در واحدهای تولیدی مشغول به کار شوند.

 

وی با اشاره به تاثیرات مثبت دیدارهای عمومی مسوولان با مردم گفت: با توجه به محدودیت وقت استانداری از مسئولان در خواست می‌کنیم درهای خود را به روی ارباب رجوع باز نگه دارند تا مراجعه کنندگان با مجموعه مربوطه به طور مستقیم ارتباط برقرار کند.

 

ایسنا