برگزاری اولین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی کل کشور
برگزاری اولین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی کل کشور

محمد نریمانی‌راد اظهار کرد: دبیرخانه این جشنواره از اسفندماه آغاز به کار کرده و از یک خرداد آثار دانشجویان از تمامی واحدهای دانشگاهی به جشنواره ارسال شد که این آثار بعد از ماه مبارک رمضان توسط داوران ملی و استانی داوری می‌شوند.   وی افزود: این جشنواره در ۱۰ رشته محتلف از قبیل عکس، تیتر، کاریکاتور […]

۶۳۵۶۴۰۲۰۶۷۳۰۴۱۵۵۸۴محمد نریمانی‌راد اظهار کرد: دبیرخانه این جشنواره از اسفندماه آغاز به کار کرده و از یک خرداد آثار دانشجویان از تمامی واحدهای دانشگاهی به جشنواره ارسال شد که این آثار بعد از ماه مبارک رمضان توسط داوران ملی و استانی داوری می‌شوند.

 

وی افزود: این جشنواره در ۱۰ رشته محتلف از قبیل عکس، تیتر، کاریکاتور و … برگزار شده و به آثار برتر در هریک از رشته‌ها جوایزی اهدا می‌شود.

 

وی عنوان کرد: در کنار مراسم اختتامیه جشنواره با حضور اساتید برجسته ملی و استانی کارگاه‌های آموزشی برای مدیران مسئول و سردبیران نشریات برگزار می‌شود، همچنین انتخاباتی برای مشخص شدن دو نفر مدیر مسئول نشریات دانشجویی برای عضویت در سازمان مرکزی کمیته ناظر نشریات ترتیب داده می‌شود.

 

نریمانی‌راد با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره مهرماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با اینکه اولین دوره این جشنواره در تبریز برگزار می‌شود، با این حال ما سعی می‌کنیم این جشنواره را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در پایان خاطرنشان کرد: می‌توانیم با برگزاری تور گردشگری برای دانشجویان در راستای اهداف تبریز ۲۰۱۸ ایفای نقش کنیم؛ چرا که دانشجویان به نوعی گروه مرجع هستند و می‌توانند با چاپ ظرفیت‌های گردشگری تبریز در نشریات خود، زمینه‌ساز حضور گردشگران در تبریز شوند.