چمن استادیوم دانشگاه تبریز جوابگوی مسابقات لیگ برتر نیست
چمن استادیوم دانشگاه تبریز جوابگوی مسابقات لیگ برتر نیست

  سعید اهری زاده مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز درباره احتمال برگزاری مسابقات لیگ برتر در استادیوم دانشگاه تبریز به دلیل تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) اظهار داشت: اصلاً تاکنون هیچ تماسی با ما گرفته نشده و کسی در این ارتباط صحبتی با ما انجام نداده است. مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه تبریز در پاسخ به این […]

 

سعید اهری زاده مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز درباره احتمال برگزاری مسابقات لیگ برتر در استادیوم دانشگاه تبریز به دلیل تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) اظهار داشت: اصلاً تاکنون هیچ تماسی با ما گرفته نشده و کسی در این ارتباط صحبتی با ما انجام نداده است.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه تبریز در پاسخ به این سؤال که آیا این استادیوم توانایی میزبانی از مسابقاتی در حد لیگ برتر را دارند یا خیر، گفت: باید متخصصان و کارشناسان بیایند و درباره کیفیت ورزشگاه نظر بدهند؛ همچنین باید بررسی شود که آیا امکان برگزاری یک مسابقه در وسط دانشگاه وجود دارد و اصلاً ورود و خروج تماشاگران چگونه انجام می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: تصمیم‌گیری در این ارتباط کار آسانی نیست و لازم است مسئولان مربوطه چمن، سکوها و رختکن‌ها را بررسی کنند چون باید به وضعیت برخی قسمت‌های استادیوم رسیدگی شود.

اهری‌زاد درباره کیفیت چمن این ورزشگاه و همچنین نزدیکی آن به خوابگاه دختران دانشگاه تبریز تأکید کرد: البته استادیوم از خوابگاه‌ها فاصله زیادی دارد و به آن‌ها نزدیک نیست ولی فکر نمی‌کنم چمن استادیوم دانشگاه در حد مسابقات لیگ برتر باشد.

 

تسنیم