رونمایی از کمپین «قلیان‌ها را گلدان کنیم» در تبریز
رونمایی از کمپین «قلیان‌ها را گلدان کنیم» در تبریز

این کمپین با شعار “قلیان سمی برای سلامت خانواده” هم‌زمان با سراسر کشور در تبریز رونمایی شد. گفتنی است؛ این کمپین به‌صورت نمادین در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم‌پزشکی تبریز و با حضور کلیه معاونان این دانشگاه برگزار و طی آن نیز با نصب شاخه گل در کوزه‌های قلیان از این کمپین رونمایی  شد. معاون […]

۸۶۹۰۱این کمپین با شعار “قلیان سمی برای سلامت خانواده” هم‌زمان با سراسر کشور در تبریز رونمایی شد.

گفتنی است؛ این کمپین به‌صورت نمادین در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم‌پزشکی تبریز و با حضور کلیه معاونان این دانشگاه برگزار و طی آن نیز با نصب شاخه گل در کوزه‌های قلیان از این کمپین رونمایی  شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تشدید برخورد با قلیان‌سراها در ماه مبارک رمضان خبر داد.

جعفرصادق تبریزی با اعلام این مطلب گفت: با حمایت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی طرح برخورد با فروش قلیان در قلیان‌سراها، پارک‌ها، غذاخوری‌های سنتی و غیره با جدیت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ماه مبارک رمضان، اضافه کرد: نظارت بر اماکن تهیه و توزیع موادغذایی، مراکز تفریحی، پارک‌های آبی از پنج روز مانده به حلول ماه مبارک رمضان آغاز و در طول این ماه مبارک ادامه می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از کارگاه های تهیه و توزیع شیرینی و زولبیا و بامیه، مراکز تهیه و توزیع آش و حلیم، محل های عرضه انواع خرما و مواد غذایی مورد مصرف برای ماه رمضان، با دقت بیشتری از سوی بازرسین و کارشناسان بهداشت صورت می‌گیرد.

تبریزی همچنین گفت: توجه به رنگ انواع شیرینی‌ها، پرهیز از مصرف این مواد در صورت مشاهده هر گونه سوختگی، توجه به نظافت محیط  و محل نگهداری مواد و استفاده فروشندگان از دستکش و روپوش، از نکات بهداشتی حائز اهمیت در حین خرید مواد غذایی است.