پلمب ۱۹ واحد عرضه مانتوهای مغایر با شئونات اسلامی در تبریز
پلمب ۱۹ واحد عرضه مانتوهای مغایر با شئونات اسلامی در تبریز

علیرضا هنردوست امروز در تبریز اظهار داشت: برای استمرار طرح ساماندهی وضعیت صنف مانتو فروشی‌ها، اداره نظارت بر اماکن عمومی استان، بالغ بر ۳۴۷ واحد صنفی تولید و توزیع مانتو را در تبریز مورد بازدید قرار دادند. وی افزود: ماموران در این طرح به تعداد ۲۸۷ نفر از مدیران واحد‌های صنفی در خصوص رعایت ضوابط […]

۱۳۹۴۰۴۰۷۰علیرضا هنردوست امروز در تبریز اظهار داشت: برای استمرار طرح ساماندهی وضعیت صنف مانتو فروشی‌ها، اداره نظارت بر اماکن عمومی استان، بالغ بر ۳۴۷ واحد صنفی تولید و توزیع مانتو را در تبریز مورد بازدید قرار دادند.

وی افزود: ماموران در این طرح به تعداد ۲۸۷ نفر از مدیران واحد‌های صنفی در خصوص رعایت ضوابط و مقررات اماکن عمومی مبنی بر ممنوعیت عرضه لباس‌های معرف و مبلغ فرهنگ منحط غربی، عدم تهیه و فروش مانتوهای نامتعارف جلو باز و توری و شیشه‌‌ای، عدم پخش آهنگ‌های غیرمجاز و بکارگیری فروشنده خانم در امر خدمات‌دهی به مشتریان، تذکرات و آموزش‌‌های لازم را ارائه دادند.

هنردوست گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان همچنین از ۴۱ واحد صنفی دیگر نیز به علت عدم رعایت ضوابط و مقررات تعهد گرفته و تعداد ۱۹ واحد صنفی دیگر را به دلیل عدم توجه به ضوابط و مقررات اداره نظارت بر اماکن عمومی و جمع‌آوری ۶۴ ثوب مانتو نامتعارف از آنها پلمب کردند.