تراکتورسازی چگونه صعود می‌کند
تراکتورسازی چگونه صعود می‌کند

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شامگاه فردا در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان تیم النصر امارات است. بازی رفت دو تیم با نتیجه ۴ بر یک به سود تیم اماراتی به اتمام رسید، اما فاصله این دو تیم این نتیجه نبوده و در بسیاری از دقایق بازی این تیم تراکتورسازی بود که صاحب توپ و میدان بود […]

۱۳۹۵۰۲۲۰۰۰تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شامگاه فردا در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان تیم النصر امارات است.

بازی رفت دو تیم با نتیجه ۴ بر یک به سود تیم اماراتی به اتمام رسید، اما فاصله این دو تیم این نتیجه نبوده و در بسیاری از دقایق بازی این تیم تراکتورسازی بود که صاحب توپ و میدان بود و با بدشانسی مطلق متحمل این شکست سنگین شد.

با این وجود سرخپوشان امیدوار هستند که بتوانند در بازی برگشت با حمایت هوادارانشان بتوانند برابر حریف خود به برتری پرگل دست یافته و به جمع هشت تیم برتر آسیا راه یابند.

تراکتورسازی در صورت پیروزی با اختلاف ۴ گل صعود می‌کند، اما در برد با اختلاف سه گل جریان متفاوت است.

برتری سه بر صفر تیم تراکتورسازی را به مرحله بعد می‌رساند. برد ۴ بر ۱ تراکتورسازی کار را به وقت اضافی کشانده و در صورت پیروزی ۵ بر ۲ تیم تراکتورسازی، این تیم اماراتی به دلیل قانون گل‌زده بیشتر در خانه حریف صعود خواهد کرد.

عملکرد تیم تراکتورسازی برابر تیم‌های اماراتی

تیم تراکتورسازی تاکنون ۹ بار به مصاف تیم‌های اماراتی رفته که در چهار بازی به برتری دست یافته است.

تراکتورسازی تبریز در اولین بازی آسیایی خود به مصاف تیم الجزیره امارات در تبریز رفت که در این بازی به برتری ۳ بر یک دست یافت. اما در بازی برگشت با دو گل مغلوب این تیم شد.

العین امارات در سال دوم حضور تراکتورسازی در باشگاه‌های آسیا حریف سرسختی برای این تیم بود. العین در امارات برابر ۳ بر یک تراکتورسازی را شکست داد و در تبریز نیز به تساوی دو بر دو رسید تا تنها تیم اماراتی باشد که مغلوب تراکتورسازی نشده باشد.

الاهلی امارات سال گذشته در تبریز با یک گل مغلوب تراکتورسازی شد. اما در بازی برگشت برابر تراکتورسازی به برتری ۳ بر ۲ رسید.

الجزیره امارات هم این فصل برای دومین بار با تیم تراکتورسازی هم گروه بود که هر دو بازی رفت و برگشت مغلوب تیم تراکتورسازی شد.

تراکتورسازی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در امارات به مصاف تیم النصر رفت که این بازی را با نتیجه ۴ بر یک واگذار کرد.

بدین ترتیب تیم تراکتورسازی در مصاف با تیم‌های اماراتی صاحب چهار پیروزی، یک تساوی و چهار شکست شده است.

حالا تراکتورسازی برای دهمین بار به مصاف تیم اماراتی می‌رود و برای صعود به مرحله بعدی باید با برتری با اختلاف سه گل دست یابد تا به جمع هشت تیم برتر آسیا دست یابد.