چهارمین عضو شورای شهر تبریز هم بازداشت شد
چهارمین عضو شورای شهر تبریز هم بازداشت شد

در ادامه پیگیری پرونده فساد شهرداری و شورای شهر تبریز پای چهارمین عضو شورای شهر تبریز نیز به این پرونده نیز باز شده و دستگیر شد. یک منبع آگاه در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز خبر دستگیری مدیر حراست شهرداری تبریز و رئیس دفتر ساختمان عمارت شهرداری تبریز را تایید کرد. […]

در ادامه پیگیری پرونده فساد شهرداری و شورای شهر تبریز پای چهارمین عضو شورای شهر تبریز نیز به این پرونده نیز باز شده و دستگیر شد.

یک منبع آگاه در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز خبر دستگیری مدیر حراست شهرداری تبریز و رئیس دفتر ساختمان عمارت شهرداری تبریز را تایید کرد.

حجت‌الاسلام حکمت‌علی مظفری رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی در بیست و دوم فروردین سال‌جاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفته بود: پرونده شورای شهر و شهرداری تبریز فعلاً در مرحله تحقیقات مقدماتی است، منتهی هنوز صدور کیفرخواست نشده است و اگر کیفرخواست صادر شود حتما حکم تعلیق شورا نیز اجرا می‌گردد و اعضای شورای شهر اجازه فعالیت نخواهند داشت مگر اینکه مشمول حکم برائت شوند.

براساس این گزارش، شورای شهر تبریز ۲۱ عضو دارد و پیش از این نیز سه عضو دیگر شورای شهر تبریز و چند تن از مدیران و معاونان شهرداری تبریز در رابطه با فساد مالی در شورای شهر و شهرداری تبریز دستگیر شده بودند.