محمدپور مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی شد
محمدپور مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی شد

صبح امروز در مراسمی با حضور حسین نوش‌آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسؤولان استان اهالی فرهنگ و هنر در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز، محمد محمدپور پور به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد. محمدمحمدپور متولد ۱۳۴۷ و دارای لیسانس روانشناسی بالینی و فوق‌لیسانس روانشناسی عمومی از […]

صبح امروز در مراسمی با حضور حسین نوش‌آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسؤولان استان اهالی فرهنگ و هنر در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز، محمد محمدپور پور به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

محمدمحمدپور متولد ۱۳۴۷ و دارای لیسانس روانشناسی بالینی و فوق‌لیسانس روانشناسی عمومی از دانشگاه تبریز بوده و دارای دکترای تخصصی روانشناسی از دانشگاه سمنان است.

محمدپور در کارنامه خود پست‌هایی نظیر مدیر دفتر مشاوره و خدمات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، رئیس کتابخانه مرکزی تبریز، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، مشاور فرهنگی و هنری مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، مدیر امور ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، سرپرست مقبرهالشعرای تبریز، عضویت در انجمن روابط عمومی و روانشناسی ایران را دارد.

محمدمحمدپور از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده و در عملیات‌های مختلف حضور داشته و فرمانده دسته در عملیات کربلایی ۵ بوده و افتخار جانبازی ۲۵ درصد را دارد.