قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان به لیگ برتر صعود می‌کند؟
قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان به لیگ برتر صعود می‌کند؟

عصر امروز در هفته سی و چهارم لیگ دست اول ایران لیگ آزادگان تیم ماشین‌سازی تبریز میزبان تیم نساجی قائم شهر بود که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر تیم ماشین‌سازی به اتمام رسید. تیم ماشین‌سازی تبریز از همان ابتدای بازی بر روی دروازه تیم مهمان خود هجوم برده، اما از موقعیت […]

۱۳۹۴۱۲۲۴۰۰عصر امروز در هفته سی و چهارم لیگ دست اول ایران لیگ آزادگان تیم ماشین‌سازی تبریز میزبان تیم نساجی قائم شهر بود که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر تیم ماشین‌سازی به اتمام رسید.

تیم ماشین‌سازی تبریز از همان ابتدای بازی بر روی دروازه تیم مهمان خود هجوم برده، اما از موقعیت خود بهره نبرده و در نهایت تلاش دو تیم در نیمه اول گلی در برنداشت.

ماشین‌سازی تبریز در نیمه دوم و در دقیقه ۹۰ از نقطه پنالتی توسط امین قاسمی نژاد به گل دست یافته و موفق شد برابر تیم نساجی قائم شهر به سه امتیاز بازی دست یابد.

با این پیروزی تیم ماشین‌سازی تبریز ۵۸ امتیازی شده و فاصله خود را با پیکان صدرنشین به ۴ امتیاز کاهش داده و از تیم‌های تعقیب کننده خود نیز ۴ امتیاز فاصله گرفته و در موقعیت بسیار خوبی برای صعود به لیگ برتر قرار گرفت.

ماشین‌سازی تبریز در سال ۹۵ برابر تیم‌های نفت مسجد سلیمان، نساجی قائم شهر و فجر سپاسی شیراز به برتری دست یافته و در مصاف با تیم ایرانجوان بوشهر به تساوی یک بر یک رضایت داده و از ۴ بازی ۱۰ امتیاز کسب کرده است.

در این هفته نیز بازی حساس پیکان با خونه به خونه با تساوی یک بر یک خاتمه یافته و مس کرمان نیز برابر حریف خود متوقف شده و تنها تیم فجر سپاسی در مصاف با آلومینیوم هرمزگان به پیروزی رسیده است.

در ۴ هفته باقیمانده به اتمام مسابقات ماشین‌سازی با تیم‌های فجر سپاسی شیراز، مس کرمان و خونه به خونه بابل ۴ امتیاز فاصله گرفته و شانس صعود خود را برای رسیدن به لیگ برتر افزایش داد.