پرونده شورای شهر ، بزرگ جلوه داده شده است
پرونده شورای شهر ، بزرگ جلوه داده شده است

صبح امروز نخستین جلسه شورای شهر تبریز در سال ۹۵ با حضور ۱۸ نفر از اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد. رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در آغاز جلسه با ابراز تأسف از به وجود آمدن فضای تنش و التهاب در فضای شهر در اثر اتفاقات اخیر گفت: بنا به […]

صبح امروز نخستین جلسه شورای شهر تبریز در سال ۹۵ با حضور ۱۸ نفر از اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در آغاز جلسه با ابراز تأسف از به وجود آمدن فضای تنش و التهاب در فضای شهر در اثر اتفاقات اخیر گفت: بنا به گفته مظفری ریاست دادگستری استان پرونده در حال بررسی بوده و از ما درخواست شده است که در این مورد از اظهارنظر خودداری کنیم.

دبیری با تاکید بر اینکه نمی‌خواهیم موارد به وجود آمده تلاش‌های شورا و شهرداری و در نتیجه رضایت ماه‌های اخیر شهروندان از این دو نهاد را از بین ببرد، افزود: این مسئله به ما نشان داد که باید با هوشیاری بیشتر و آگاهانه‌تر عمل کرده، به همه افراد اعتماد نکنیم و البته نظارت را بر عملکرد خود و شهرداری بیشتر کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پرونده هنوز در مرحله اتهام است و امیدواریم ختم به خیر شود، اضافه کرد: در مورد سازمان‌های دیگر هم این اتهامات مطرح شده بود، اما مسائل مربوط به شورا خیلی بزرگ شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه اگر خلافی شده باید مجازات صورت گیرد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم خانواده شورا و شهرداری را حفظ کرده و نگذاریم بیش از این مورد حمله قرار گیرند.

دبیری در بخش دیگری از صحبت‌هایش با تاکید بر اینکه امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، ادامه داد: بر این اساس حمایت از کار و تولیدات داخلی در سال‌ جاری ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: خرید تجهیزات باید با انتقال تکنولوژی مدنظر باشد که این امر به عنوان مثال در روند خرید واگن‌های متروی تبریز لحاظ شده است.

این مسئول گفت: شهرداری و شورا با توجه به بسترهایی که دارند، می‌توانند اقتصاد مقاومتی را در جایگاه موثری در شهر تعریف و اجرا کنند.