لیست اقلام ممنوعه ورود به ورزشگاه یادگار
لیست اقلام ممنوعه ورود به ورزشگاه یادگار

تیم‌های تراکتورسازی و پاختاکور از ساعت ۱۹:۱۵ فردا (چهارشنبه) در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم می‌روند. بر این اساس ورود مواد محترقه، لیوان و وسایل شیشه ای، اشیاء برنده، میوه (قابل پرتاب)، پرچم سایر کشورها، یخ، بطری آب معدنی و نوشابه، انواع چوب و میله […]

تیم‌های تراکتورسازی و پاختاکور از ساعت ۱۹:۱۵ فردا (چهارشنبه) در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم می‌روند.

بر این اساس ورود مواد محترقه، لیوان و وسایل شیشه ای، اشیاء برنده، میوه (قابل پرتاب)، پرچم سایر کشورها، یخ، بطری آب معدنی و نوشابه، انواع چوب و میله پرچم، لیزر و سوت، طبل، سنج و بلندگو، مواد سوختنی و آتش زا (کارتون ، مقوا و غیره)، لوازم برقی، الکترونیکی (لپ تاب، سی دی و غیره)، تراکت های تبلیغاتی، سلاح سرد و گرم، اشیاء قابل پرتاب (عطر، ادکلن، سکه، فندک و غیره)، اسپری و رنگ و نماد قوم گرایی ، پارچه نوشته و بنر به ورزشگاه یادگار امام (ره) ممنوع اعلام شده است.

 

این در حالی است که ورود این گونه وسایل و استفاده از این مواد ممنوعه موجبات محرومیت تیم‌ها و جریمه‌های سنگین از سوی AFC خواهد شد.

 

جلسه هماهنگی پیش از این مسابقه، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در سالن VIP هتل پارس تبریز برگزار شد و در این جلسه مقرر شد تراکتورسازان با لباس‌های یکدست قرمز رنگ و پاختاکور با لباس‌های یکدست سفید رنگ راهی زمین مسابقه شوند.

 

دروازبان تراکتورسازان با لباس قرمز و مشکی و دروازبان حریف با رنگ ابی اسمانی در این دیدار حضور می یابند.

 

گفتنی است؛ ناظر بازی این دیدار از کشور اردن و ناظر داوری دیدار از کشور استرالیا کارهای نظارت این دیدار را بر عهده دارند.

 

خبر دیگر از این مسابقه، این‌که تیم پاختاکور ازبکستان که قرار بود از ساعت ۱۸ امروز در زمین ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز تمرین کند، برنامه تمرینی خود را بنا به دستور نماینده AFC تغییر داد و طبق برنامه جدید، نماینده فوتبال ازبکستان از ساعت ۱۹:۱۵ در زمین باغشمال تبریز تمرین خود را برگزار کرد.

 

نماینده AFC برای عدم ایجاد مشکل برای چمن استادیوم یادگار امام این تصمیم را اتخاذ کرد.