دستگیری‌های اعضای شورای شهر تبریز به شهرداری ربط ندارد
دستگیری‌های اعضای شورای شهر تبریز به شهرداری ربط ندارد

در پی درج خبری با عنوان «بازداشت سومین عضو شورای شهر و یکی از معاونان شهردار تبریز» در برخی رسانه‌ها، مجموعه اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز با درج اطلاعیه‌ای خبر دستگیری یکی دیگر از معاونان شهردار تبریز را تکذیب کرد. در این اطلاعیه آمده است بر حسب استقبال شهردار تبریز از فضای […]

در پی درج خبری با عنوان «بازداشت سومین عضو شورای شهر و یکی از معاونان شهردار تبریز» در برخی رسانه‌ها، مجموعه اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز با درج اطلاعیه‌ای خبر دستگیری یکی دیگر از معاونان شهردار تبریز را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است بر حسب استقبال شهردار تبریز از فضای شفاف و روشن و جلوگیری از دست‌اندازی به بیت‌المال و همکاری مجموعه شهرداری تبریز با ارگان‌های نظارتی پیرامون موضوع قبلی بازداشت افراد به اطلاع رسانه‌ها و شهروندان عزیز می‌رساند هیچ یک از معاونان شهردار تبریز در سال جدید بازداشت نشده است و موضوع دستگیری‌های اعضای شورای شهر مسئله‌ای جداگانه و ربطی به مجموعه شهرداری تبریز ندارد.

شهرداری تبریز مجدانه ضمن تقدیر از رسانه‌ها توجه و دقت در اطلاع‌رسانی را امری ضروری و لازم می‌داند تا از سوء استفاده برخی افراد تا حد امکان جلوگیری شود.