بازی تعیین‌کننده تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا
بازی تعیین‌کننده تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا

در چارچوب دور چهارم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، شاگردان امیر قلعه‌نویی عصر فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان پاختاکور هستند. تراکتورسازان که پس از کسب دو پیروزی ارزشمند مقابل الجزیره و قرارگیری در صدر جدول گروه C، روز ۲۵ اسفند در تاشکند به مصاف پاختاکور رفتند، نتوانستند مقابل این تیم کاری […]

در چارچوب دور چهارم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، شاگردان امیر قلعه‌نویی عصر فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان پاختاکور هستند.

تراکتورسازان که پس از کسب دو پیروزی ارزشمند مقابل الجزیره و قرارگیری در صدر جدول گروه C، روز ۲۵ اسفند در تاشکند به مصاف پاختاکور رفتند، نتوانستند مقابل این تیم کاری از پیش ببرند و با یک گل مغلوب حریف ازبکستانی خود شدند.

این شکست، هر چند تراکتور را از صدر جدول این گروه پایین نیاورد، ولی باعث بالارفتن حساسیت در رقابت‌های این گروه شد و الهلال عربستان با ۵ امتیاز، به یک امتیازی سرخپوشان تبریزی رسید.

پاختاکور نیز پیش از این، مقابل الهلال به یک تساوی دو بر دو و یک شکست چهار بر یک رسیده بود و انگیزه زیادی برای کسب امتیاز در خانه حریف دارد. هرچند که ساعت مناسب برگزاری این مسابقه، نتایج درخشان شاگردان قلعه‌نویی در بازی‌های اخیر لیگ برتر و شروع خوب تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا، باعث پرشورتر شدن حضور تماشاگران در ورزشگاه و سخت شدن کار پاختاکور در تبریز می‌شود.

تراکتورسازی با کسب پیروزی در این مسابقه، می‌تواند بخش بزرگی از راه صعود را طی کند، ولی در صورت از دست دادن امتیاز در این بازی خانگی، کار این تیم در دو بازی پایانی مقابل حریف عربستانی، آن‌هم در بازی‌هایی که در کشور ثالث برگزار می‌شود، بسیار دشوار خواهد بود.

گفتنی است؛ دیدار بین دو تیم از ساعت ۱۹:۱۵ روز چهارشنبه در ورزشگاه هفتاد هزار نفری یادگار امام (ره) آغاز می‌شود.