وزیر دفاع کشورمان پیش از ظهر امروز در تماس تلفنی با وزیر دفاع جمهوری آذربایجان، پیرامون آخرین تحولات بحران قره‌باغ گفت‌وگو و تبادل نظر کرد. سردار  حسین دهقان در این گفت‌وگوی تلفنی با سپهبد ذاکر حسن اف با تأکید مجدد بر خویشتن‌داری باکو و ایروان و توصیه اکید بر حل و فصل بحران از طریق […]

وزیر دفاع کشورمان پیش از ظهر امروز در تماس تلفنی با وزیر دفاع جمهوری آذربایجان، پیرامون آخرین تحولات بحران قره‌باغ گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

سردار  حسین دهقان در این گفت‌وگوی تلفنی با سپهبد ذاکر حسن اف با تأکید مجدد بر خویشتن‌داری باکو و ایروان و توصیه اکید بر حل و فصل بحران از طریق مسالمت آمیز گفت: جمهوری اسلامی ایران از هیچ کمکی برای فروکش کردن این بحران دریغ نخواهد کرد.

همچنین سردار دهقان در اولین همایش مدیران ارشد وزارت دفاع در سال جدید، انعطاف پذیری راهبردی را از روش‌های موفق تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و تصریح کرد: وزارت دفاع با اتخاذ این راهبرد قادر است در محیط بسیار پیچیده و به سرعت در حال تغییر کنونی نقش خود را به خوبی ایفا کند.
سردار دهقان اشراف اطلاعاتی، سرعت در ادراک و تجزیه و تحلیل محیط، نگاه واقع بینانه به نقاط ضعف و وقوت و قراردان دائمی خود در مسیر یادگیری را در این روند بسیار با اهمیت توصیف کرد و افزود: باید وضعیت به شدت مستحکمی برای خود ایجاد کنیم که مارا قادر سازد تا در برابر دشمنان مانع شکست شویم یا پیروزی بدست آوریم و با اقتصاد مقاومتی می‌توانیم به این نقطه برسیم.
وی نیروی انسانی را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سرمایه ملی دانست که باید مورد بیشترین توجهات و حمایت‌ها قرارگیرد و مهم‌ترین توجه جانمایی و به کارگیری صحیح آنان است.