اصابت ۳ گلوله از جنگ قره‌باغ به آذربایجان شرقی
اصابت ۳ گلوله از جنگ قره‌باغ به آذربایجان شرقی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر برقراری امنیت کامل در مرزهای استان از اصابت سه گلوله انفجاری به نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان خداآفرین در آذربایجان‌شرقی خبر داد. به گزارش اویاقلیق به‌نقل از استانداری آذربایجان‌شرقی، سعید شبستری خیابانی با اشاره به درگیری‌های نظامی بین نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه […]

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر برقراری امنیت کامل در مرزهای استان از اصابت سه گلوله انفجاری به نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان خداآفرین در آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به گزارش اویاقلیق به‌نقل از استانداری آذربایجان‌شرقی، سعید شبستری خیابانی با اشاره به درگیری‌های نظامی بین نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه دو طرف از بامداد روز شنبه ۱۴ فروردین اظهار داشت: این درگیری‌ها عمدتاً در عمق منطقه مورد مناقشه روی داده و هنوز هم ادامه دارد.

وی از اصابت ۳ گلوله انفجاری به نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان خداآفرین در ساعت ۱۹ روز شنبه خبر داد و گفت: خوشبختانه این اتفاق به‌غیر از خسارت مختصر به یکی از تیرهای برق فشار قوی که باعث قطع برق در منطقه شد هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی دیگری در بر نداشته است.

دبیر شورای تأمین آذربایجان‌شرقی افزود: در پی این اتفاق از سوی مرزبانی استان درخواست ملاقات مرزی به طرفین اعلام شد و در این ملاقات، دو طرف درگیری بعد از تذکر جدی و اخطار رسمی مرزبانی جمهوری اسلامی، متعهد شدند که چنین اتفاقی تکرار نشود.

وی با بیان “توصیه ما به طرفین آرامش و خویشتن‌داری است” افزود: در حال حاضر امنیت کامل در مرزهای استان برقرار است و نیروهای مسلح و مرزبانی آماده پاسخ‌گویی قاطع به هرگونه تعرضی به خاک کشورمان هستند.

شبستری خاطرنشان کرد: تدابیر لازم در شورای تأمین استان و شهرستان‌های مرزی اندیشیده شده و هیچ‌گونه مشکل خاصی در منطقه نداریم.