حبیب حسینقلی‌زاده امروز در تبریز اظهار داشت: امروز سه‌شنبه دهم فروردین در جاده تبریز – ارومیه مابین جزیره اسلامی و پل شهید کلانتری، برخورد نیسان و پژو مرگ یک نفر را به همراه داشت و یک نفر دیگر را راهی بیمارستان کرد. وی گفت: با اعلام این حادثه در ساعت ۷:۵۰ به اپراتوری فوریت‌های پزشکی […]

حبیب حسینقلی‌زاده امروز در تبریز اظهار داشت: امروز سه‌شنبه دهم فروردین در جاده تبریز – ارومیه مابین جزیره اسلامی و پل شهید کلانتری، برخورد نیسان و پژو مرگ یک نفر را به همراه داشت و یک نفر دیگر را راهی بیمارستان کرد.

وی گفت: با اعلام این حادثه در ساعت ۷:۵۰ به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان اسکو، پایگاه اورژانس ۱۱۵ سرای و خورخور و همچنین پایگاه امداد و نجات سازمان هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و تکنسین‌های اعزامی یک نفر از سرنشین‌های دو خودرو را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال دادند و خبر از مرگ مرد ۴۵ ساله دادند که به علت شدت حادثه در دم فوت کرده بود.

حسینقلی‌زاده گفت: در تماس با اپراتوری اورژانس ۱۱۵ ضمن حفظ خونسردی باید آدرس دقیق محل حادثه اعلام کرد تا نیروهای امدادی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شوند.