این نمایش نوشته ی دیوید مامت است که در سال ۱۹۸۴ موفق به دریافت جایزه ی پولیتزر شده و در ایران در سال ۱۳۸۶ با ترجمه ی امید روشن ضمیر به چاپ رسیده است. اسعدی، کارگردان نمایش ” گلن گری، گلن راس” ضمن بیان مطالب فوق در خصوص موضوع این نمایش اظهار می کند: این […]

این نمایش نوشته ی دیوید مامت است که در سال ۱۹۸۴ موفق به دریافت جایزه ی پولیتزر شده و در ایران در سال ۱۳۸۶ با ترجمه ی امید روشن ضمیر به چاپ رسیده است.

اسعدی، کارگردان نمایش ” گلن گری، گلن راس” ضمن بیان مطالب فوق در خصوص موضوع این نمایش اظهار می کند: این نمایشنامه داستان دو روز از زندگی  چهار کارمند معاملات املاک در شیکاگو و شرح بی اخلاقی های آن هاست.

وی درباره چرایی انتخاب این متن می افزاید: در دوره ای که مردم از فقر و مشکلات اقتصادی رنج می برند و شکاف میان فقیر و غنی بیشتر می شود و معنویت در میان مردم جای خود را به بغض و کینه هایی می دهد که همه بر سر به دست آوردن قدرت است، انتخاب این متن می تواند تصویری از شرایطی که در آن به سر می بریم را ارائه دهد.

اسعدی تأکید کرد: این نمایش، انسان هایی را به تصویر می کشد که برای گذران زندگی تلاش بیهوده و عبثی دارند و این متن و گروه نمایش ” گلن گری، گلن راس” سعی می کند آگاهی هر چند کوچکی در مورد شرایط حاضر بدهد و در راه بازیابی ارزش های انسانی قدم بردارد.

شایان ذکر است در این نمایش، حسین سیف الله پور، محسن شکری، ماکان صالحی، کمال پرناک، مهدی حیدری وجلال خاکزاد به عنوان بازیگر در این نمایش مهدی اسعدی را یاری می کنند.

گفتنی است نمایش ” گلن گری، گلن راس” از ۲۰بهمن تا  ۱۲ اسفند ، ساعت ۱۸:۳۰ در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز اجرای عمومی می شود.