می‌خواهیم با سرمایه‌داران بزرگ آذربایجان‌شرقی همکاری کنیم
می‌خواهیم با سرمایه‌داران بزرگ آذربایجان‌شرقی همکاری کنیم

علی‌اکبر عرب‌مازار، پس از افتتاح ساختمان مرکزی بانک دی در تبریز، اظهار کرد: بانک دی، بانک جوانی است که حدود پنج سال از افتتاح آن می‌گذرد، ولی در طول این مدت توانسته‌ایم از بحران‌های مختلف سربلند عبور کنیم. وی افزود: این بانک تلاش می‌کند که برنامه‌های خود را در جهت سیاست‌های کلان دولت که توسط […]

۲۱۲۱علی‌اکبر عرب‌مازار، پس از افتتاح ساختمان مرکزی بانک دی در تبریز، اظهار کرد: بانک دی، بانک جوانی است که حدود پنج سال از افتتاح آن می‌گذرد، ولی در طول این مدت توانسته‌ایم از بحران‌های مختلف سربلند عبور کنیم.

وی افزود: این بانک تلاش می‌کند که برنامه‌های خود را در جهت سیاست‌های کلان دولت که توسط بانک مرکزی اعلام می‌شود، تنظیم کند و سعی داریم در بخشی از اقتصاد خدمت‌رسانی کنیم که سایر بانک‌ها فعالیت زیادی در آن ندارند؛ چرا که به دنبال رقابت با سایرین نیستیم و رقابت کردن بانک‌ها با یکدیگر، به ضرر شبکه بانکی است.

وی گفت: بانکداری ما عمدتاً به سمت بانکداری شرکتی و اختصاصی حرکت می‌کند، یعنی بانک خودش را با مشتری شریک می‌بینید و سعی دارد مشکلات مشتری را درک کرده و به دنبال حل آن باشد.

وی با بیان این‌که بانکداری خرد از طریق اینترنت و موبایل انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست، خاطرنشان کرد: اکنون در دنیا، بحث تعدد شعبه رایج نیست و باید هنرمان این باشد که با یک شعبه، خدمت‌رسانی کنیم و سیاست‌گذاری ما نیز چنین است.

عرب‌مازار بیان کرد: در زمینه فعالان اقتصادی و پروژه‌های بزرگ توانستیم فعالیت‌های زیادی بکنیم و بسیاری از پروژه‌های شهرداری تهران و مترو مشهد را بر عهده گرفته‌ایم.

رییس هیئت مدیره بانک دی، اظهار کرد: مجموعه گروه مالی دی فقط مربوط به بانک نیست و ما شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری و لیزینگ و غیره داریم که این مجموعه، به دنبال مهندسی کردن نیاز مالی اشخاص است و تلاش می‌کنیم تا در سال‌های آینده، بانک دی را جزو سه بانک خصوصی برتر کشور کنیم.

وی در خصوص سیاست‌گذاری بانک دی نسبت به سرمایه‌گذاران خارجی، گفت: سرمایه‌گذار خارجی وقتی وارد ایران می‌شود، فرقی با سرمایه‌گذار داخلی ندارد و اگر به بانک ما مراجعه کنند، بخش ارزی ما فعال است.

عرب‌مازار بیان کرد: ما جزو معدود بانک‌هایی بودیم که سوئیفت‌مان در دوران تحریم قطع نشده بود و خیلی از فعالیت‌های بانک‌های دولتی، از طریق سوئیفت ما انجام می‌شد.

رییس هیئت مدیره بانک دی در خصوص افتتاح شعبه این بانک در تبریز گفت: آذربایحان‌شرقی استان ویژه‌ای است  و سرمایه‌داران بسیار بزرگی دارد که فعالیت‌های آنان فقط مربوط به تبریز نیست.

وی افزود: به دنبال همکاری با این فعالان بزرگ اقتصادی هستیم و همانطور که استاندار نیز گفت، پروژه های بزرگ، باعث ایجاد حرکت بزرگ در اقتصاد می شود، چرا که این فعال کردن پروژه‌های مگا، باعث پویایی اقتصاد می‌شود.

عرب‌مازار در پایان تاکید کرد: ساختمانی که در تبریز افتتاح کرده‌ایم، فقط مربوط به بانک نیست و طبقات مختلف ما متعلق به زیرمجموعه‌هایمان است و هرکمکی که از دستمان بربیاد، برای پیشرفت اقتصادی استان انجام دهیم.