سیدمحسن لطیفی ظهر امروز در مراسم افتتاح، کلیدزنی و رونمایی از پروژه‌های فنی، تولیدی، عمرانی و پژوهشی صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ملت ایران و مسئولان با وجود تحریم‌ها و فشارها در زمینه کارهای عمرانی و به پیش بردن اهداف انقلاب تلاش می‌کنند، اظهار داشت: در سازمان صدا و سیما تمام تلاش […]

سیدمحسن لطیفی ظهر امروز در مراسم افتتاح، کلیدزنی و رونمایی از پروژه‌های فنی، تولیدی، عمرانی و پژوهشی صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ملت ایران و مسئولان با وجود تحریم‌ها و فشارها در زمینه کارهای عمرانی و به پیش بردن اهداف انقلاب تلاش می‌کنند، اظهار داشت: در سازمان صدا و سیما تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای رسانه مدار مردم داشته و داریم و برنامه‌های صدا و سیما برای ارتقای همدلی و همزبانی است.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ادامه راه رسانه‌ای و جهاد فرهنگی در صدا و سیما و رسانه ملی در آذربایجان‌شرقی یادآور شد: برنامه‌های صدا و سیما در استان با حمایت مسئولان و مدیران ارشد همراه بوده و در این راه توجه مدیران کشوری صدا و سیما را داریم.

وی افزود: ۲۱ پروژه فنی با اعتبار ۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

لطیفی گفت: با افتتاح این طرح‌ها سطح پوشش دیجیتالی صدا و سیمای آذربایجان شرقی به ۸۷ درصد رسید

وی افزود: کلیدزنی سریال‌های مختلف در تبریز و نیز رونمایی از برنامه‌های مختلف تولیدی در تبریز همزمان با دهه فجر نیز صورت می‌گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: برنامه‌های پژوهشی صدا و سیما نیز در کنار برنامه‌های عمرانی و تولیدی مورد توجه قرار گرفته و در دهه فجر کلیدزنی این پروژه‌ها نیز صورت می‌گیرد.

وی گفت: ایستگاه‌های مناطق مختلف در ۴ نقطه بستان‌آباد، عینالی، شبلی و سیاه‌پوش به صورت نمادین به دست امام جمعه محترم تبریز افتتاح شد.

لطیفی افزود: همچنین پژوهش‌های صورت گرفته در مورد زندگی سرداران شهید استان نیز در این مراسم رونمایی شده و تولید برنامه‌های جدید کلیدزنی شد.