موج سرما در راه آذربایجان
موج سرما در راه آذربایجان

مسئول بخش پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اظهار کرد: فعالیت متناوب سامانه بارشی تا روز چهارشنبه هفته جاری در تداوم داشته و بارش باران و برف را در اکثر نقاط استان به همراه دارد. محمد اشجعی با اعلام این مطلب گفت: با فعالیت این سامانه از روز یکشنبه، به دلیل شدت بارش باران، وزش باد و […]

imagesمسئول بخش پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اظهار کرد: فعالیت متناوب سامانه بارشی تا روز چهارشنبه هفته جاری در تداوم داشته و بارش باران و برف را در اکثر نقاط استان به همراه دارد.

محمد اشجعی با اعلام این مطلب گفت: با فعالیت این سامانه از روز یکشنبه، به دلیل شدت بارش باران، وزش باد و کولاک برف؛ احتمال آب گیری معابر عمومی، یخبندان و اختلال در تردد جاده ای در گردنه های برف گیر استان پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای اهر و میانه با ۷ درجه بالای صفر و کلیبر و مرند با ۲ درجه زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین شهر های استان بودند.

وی در تشریح وضعیت دمای هوای شهر تبریز نیز گفت:  شهر تبریز در گرمترین دمای خود ۶ درجه بالای صفر و در سردترین حالت ۱ درجه بالای صفر بوده است.

اشجعی یادآور شد: از روز دوشنبه دمای هوای اکثر شهر های استان کاهش ۵ تا ۱۲ درجه ای خوهد داشت و از سه شنبه و چهارشنبه فعالیت این سامانه ضعیف است.