شهرام رضاپور در زمره یک درصد برتر دانشمندان جهان قرار گرفت
شهرام رضاپور در زمره یک درصد برتر دانشمندان جهان قرار گرفت

بنا به اعلام مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، براساس داده‌های منتشر شده از پایگاه طلایه‌داران علم تامسون رویترز، شهرام رضاپور در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفت. پایگاه طلایه‌داران علم تامسون رویترز (ISI-ESI) بر اساس فعالیت ۱۰ سال اخیر پژوهشگران به ارائه […]

۰۱بنا به اعلام مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، براساس داده‌های منتشر شده از پایگاه طلایه‌داران علم تامسون رویترز، شهرام رضاپور در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفت.

پایگاه طلایه‌داران علم تامسون رویترز (ISI-ESI) بر اساس فعالیت ۱۰ سال اخیر پژوهشگران به ارائه فهرستی از دانشمندان برتر دنیا می‌پردازد و هر دو ماه یک بار بر اساس آخرین تحولات در شبکه علم بین‌الملل به‌روزرسانی می‌شود.

معیار انتخاب پژوهشگران برتر، تعداد استنادهای صورت گرفته به تولیدات علمی آن در رشته و حوزه‌های موضوعی ۲۲گانه است. بر همین اساس پژوهشگرانی که بر اساس مقالات چاپ شده خود بالاترین استناد را داشته‌اند مرتب‌سازی و سپس یک درصد برتر در حوزه‌های موضوعی مختلف انتخاب و به عنوان نخبگان برتر معرفی می‌شوند.

حسن ولی‌زاده، رئیس دانشگاه شهید مدنی تبریز موفقیت شایسته و چشمگیر دکتر رضاپور را از طرف هیئت رئیسه دانشگاه، به وی تبریک گفته و برای وی و تمام دانشگاهیان فرهیخته دانشگاه شهید مدنی آذربایجان موفقیت‌های روزافزون، آرزو کرد.