جایزه بزرگ بیوتکنولوژی به استاد دانشگاه تبریز رسید
جایزه بزرگ بیوتکنولوژی به استاد دانشگاه تبریز رسید

اسماعیل بابائی با طرحی تحت عنوان تولید داروی جامد با توان بالای ضدسرطانی با عنوان« تولید فرمولاسیون نانویی ترکیبات گیاهی کورکومین» در این جشنواره شرکت کرده بود، که در بین سه طرح برگزیده قرار گرفت. طرح‌های پژوهشی دریافتی در زمینه زیست فناوری شامل پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی، معدن، صنعت، نفت، محیط زیست، دام و […]

اسماعیل بابائی با طرحی تحت عنوان تولید داروی جامد با توان بالای ضدسرطانی با عنوان« تولید فرمولاسیون نانویی ترکیبات گیاهی کورکومین» در این جشنواره شرکت کرده بود، که در بین سه طرح برگزیده قرار گرفت.

طرح‌های پژوهشی دریافتی در زمینه زیست فناوری شامل پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی، معدن، صنعت، نفت، محیط زیست، دام و آبزیان بوده و طبق ضوابط طرح‌هایی قادر به ارائه در نهمین جایزه بزرگ زیست فناوری هستند که در ایران انجام شده و مرتبط با مسائل مورد نیاز و مبتلا به کشور باشند.

یادآور می‌شود؛ چاپ ۱۷ مقاله در مجلات ISI و علمی و پژوهشی، ارائه ۲۲ مقاله در همایش‌های ملی و بین‌المللی، برگزیده المپیاد کشوری زیست‌شناسی در سال ۸۱ و نفر اول آزمون دکتری تخصصی ژنتیک در سال۸۶ از جمله سوابق علمی دکتر اسماعیل بابائی استادیار ژنتیک گروه آموزشی علوم جانوری دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز است.