توزیع ۴۰ هزار قرص نان در روستاهای محاصره در برف و کولاک مراغه
توزیع ۴۰ هزار قرص نان در روستاهای محاصره در برف و کولاک مراغه

محمدباقر غفاری امروز در مراغه اظهار داشت: در پی بارش شدید برف و کولاک در استان در چند روز گذشته و مسدود شدن راه‌های ارتباطی چندین روستا در مراغه نجاتگران جمعیت هلال‌احمر این شهرستان به کمک اهالی روستاهای محاصره شده در برف و کولاک شتافتند. وی در تشریح عملیات‌ها گفت: به دنبال تماس تلفنی معاون […]

محمدباقر غفاری امروز در مراغه اظهار داشت: در پی بارش شدید برف و کولاک در استان در چند روز گذشته و مسدود شدن راه‌های ارتباطی چندین روستا در مراغه نجاتگران جمعیت هلال‌احمر این شهرستان به کمک اهالی روستاهای محاصره شده در برف و کولاک شتافتند.

وی در تشریح عملیات‌ها گفت: به دنبال تماس تلفنی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه مبنی بر مسدود شدن چندین راه روستای شهرستان مراغه در کولاک و برف شدید که موجب قطع  ارتباط با راه اصلی شهرستان شده و اهالی چندین روز است در محاصره برف و کولاک هستند و نیاز شدید به نان و مواد غذایی دارند.

غفاری ادامه داد: تیم‌های امدادی از استان و شهرستان برای پوشش امدادی و توزیع نان با همراهی بخشدار و معاون برنامه‌ریزی فرماندار به منطقه اعزام و طی ۱۰ ساعت عملیات سنگین به روستاهای محاصره شده در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ویژه مراغه افزود: در این عملیات یک دستگاه خودروی چند منظوره آرگو نقش مهمی در موفقیت عملیات ایفا کرد و ۴۰ هزار قرص نان در بین روستاهای مذکور توزیع شد.

نقی محمدی بخشدار سراجو گفت: اهالی ۴۰ روستای شهرستان مراغه با گذشت یک هفته از اینکه در محاصره برف قرار دارند با کمبود شدید نان مواجه هستند.