۵۹۴ نفر در حوادث رانندگی آذربایجان‌شرقی کشته شدند/ افزایش ۵ درصدی نسبت به پارسال
۵۹۴ نفر در حوادث رانندگی آذربایجان‌شرقی کشته شدند/ افزایش ۵ درصدی نسبت به پارسال

بهرام صمدی‌راد اظهار داشت: در ۹ ماهه منتهی به آذر امسال تعداد کل متوفیات ناشی از حوادث رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی ۵۹۴ نفر بود که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد ۵۷۰ نفر بوده است افزایش حدود ۵ درصدی را نشان می‌دهد. وی افزود: از […]

۹۲۱۰۰۰۲بهرام صمدی‌راد اظهار داشت: در ۹ ماهه منتهی به آذر امسال تعداد کل متوفیات ناشی از حوادث رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی ۵۹۴ نفر بود که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد ۵۷۰ نفر بوده است افزایش حدود ۵ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت در استان ۴۸۲ نفر مرد و ۱۱۶ نفر زن بودند.

صمدی‌راد اضافه کرد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت با ۳۸۶ مورد در جاده‌های برون شهری و پس از آن با ۱۲۸ مورد در مسیرهای درون شهری و ۵۷ مورد در جاده‌های روستایی و ۲۳ مورد نیز نامعلوم و یا در جاده‌های خارج از استان گزارش شده است.

وی گفت: در آذر ماه سال‌جاری تعداد ۵۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در استان جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با سال گذشته در همین مدت ۱۲ نفر افزایش یافته است.

صمدی‌راد خاطرنشان کرد: تعداد کل تلفات ناشی از تصادفات رانندگی طی سال ۹۳ در استان ۷۰۳ نفر بود که از این تعداد ۱۴۶ نفر زن و ۵۵۷ نفر مرد بودند.