سرپرست تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید که به هیچ‌وجه فردا (دوشنبه) مقابل تراکتورسازی حاضر نخواهند شد. رحیم ایرانیان در خصوص تغییر دوباره زمان دیدار نفت تهران و تراکتورسازی که از سوی سازمان لیگ اعلام شد و طبق برنامه قرار است فردا (دوشنبه) برگزار شود، اظهار داشت: این چه نوع برنامه‌ریزی است؟ ساعت ۱۶ امروز به […]

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید که به هیچ‌وجه فردا (دوشنبه) مقابل تراکتورسازی حاضر نخواهند شد.

رحیم ایرانیان در خصوص تغییر دوباره زمان دیدار نفت تهران و تراکتورسازی که از سوی سازمان لیگ اعلام شد و طبق برنامه قرار است فردا (دوشنبه) برگزار شود، اظهار داشت: این چه نوع برنامه‌ریزی است؟ ساعت ۱۶ امروز به ما اعلام کرده‌اند که فردا با تراکتورسازی بازی کنید، در حالی که بازیکنان ما تمرین سنگین کرده‌اند.

وی افزود: اگر تا ساعت ۱۱:۳۰ به ما اعلام می‌کردند که فردا باید با تراکتورسازی برگزار کنیم، مشکلی نداشتیم، همانطور که امروز هم برای بازی کردن مشکلی نداشتیم و آقایان خودشان تصمیم گرفتند بازی را به تعویق بیندازند. به همین دلیل کادرفنی ما امروز ۸۰دقیقه تمرین سنگین را برای بازیکنان در نظر گرفت و بازیکنان هم ظهر و پس از انجام تمرینات به خانه‌های‌شان رفتند.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: اکنون علاوه بر برگزاری تمرین سنگین، هتل‌مان را تحویل داده‌ایم. شب گذشته از سازمان لیگ با ما تماس گرفتند و اعلام کردند که بازی نفت و تراکتورسازی روز سه‌شنبه برگزار می‌شود و ما هم برنامه‌مان را برای برگزاری بازی در روز سه‌شنبه تنظیم کردیم، حالا به یک باره می‌گویند بازی فردا برگزار می‌شود. با این شرایط ما به هیچ‌وجه فردا بازی نخواهیم کرد.

منبع: تسنیم