“ایوب ذوالفقاری” سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص لغو دیدار تیمش با نفت تهران اظهار داشت: هنوز این بازی به صورت رسمی لغو نشده است و منتظر جلسه مسئولان برگزاری مسابقات هستیم تا ببینیم بازی برگزار می‌شود یا خیر. وی ادامه داد: در صورتی که بازی لغو شود، تیم در تهران می‌ماند و مسلما کادرفنی برنامه تمرینی […]

“ایوب ذوالفقاری” سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص لغو دیدار تیمش با نفت تهران اظهار داشت: هنوز این بازی به صورت رسمی لغو نشده است و منتظر جلسه مسئولان برگزاری مسابقات هستیم تا ببینیم بازی برگزار می‌شود یا خیر.

وی ادامه داد: در صورتی که بازی لغو شود، تیم در تهران می‌ماند و مسلما کادرفنی برنامه تمرینی برای تیم خواهد داشت تا از شرایط مسابقه فاصله نگیرد.

سرپرست تراکتورسازی در مورد بازی با نفت خاطرنشان کرد: نفت تهران با اینکه در هفته‌های اخیر روند رو به رشدی داشته اما در این چند روز گذشته بازیکنان این تیم تمرین نکرده بودند اما به هرحال آنها امروز تمرین کرده‌اند و مطمئنا مثل همه تیم‌ها که در برابر تراکتورسازی محکم بازی می‌کنند و دوست دارند نتیجه بگیرند، آنها هم حریف راحتی برای ما نخواهند بود.

وی اذعان داشت: با توجه به وضعیت دو تیم در جدول این بازی برای هر دو تیم فوق العاده حساس و به عبارتی ۶ امتیازی است و امیدوارم که تیم ما پیروز آن باشد و بتوانیم با دستی پر به تبریز بازگردیم.

ذوالفقاری تأکید کرد: اگر فکر کنیم که تیم نفت با عدم تمرین تیمی دست و پا بسته خواهد بود، اشتباه کرده‌ایم چراکه این احتمال وجود دارد آنها با انگیزه بیشتری به این بازی بیایند و محکم‌تر بازی کنند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خاتمه از صدور کارت بازی بازیکنان جدید تیمش خبر داد و عنوان کرد که این بازیکنان مشکلی برای همراهی سرخ پوشان ندارند.