به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، رقابت‌های کشتی پهلوانی، قهرمانی کشور یادواره زنده یاد علیرضا سلیمانی دارنده ۶ بازو بند پهلوانی و مدال طلای کشتی آزاد جهان از صبح امروز (پنج‌شنبه) و به مدت دو روز در سالن ۶ هزار نفری شهید پورشریفی شهر تبریز برگزار می‌شود. در […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، رقابت‌های کشتی پهلوانی، قهرمانی کشور یادواره زنده یاد علیرضا سلیمانی دارنده ۶ بازو بند پهلوانی و مدال طلای کشتی آزاد جهان از صبح امروز (پنج‌شنبه) و به مدت دو روز در سالن ۶ هزار نفری شهید پورشریفی شهر تبریز برگزار می‌شود.

در دیدار فینال وزن ۷۰ کیلوگرم محمد نادری از زنجان با شکست ۹ بر صفر (ضربه فنی) امید خدمتی از توابع تهران به مقام قهرمانی دست یافت.

در دیدار فینال وزن ۸۰ کیلوگرم احمد جفاکش از خراسان شمالی با پیروزی با نتیجه ۶ بر ۴ (ضربه فنی) مقابل مصطفی قیاسی از لرستان قهرمان شد و در وزن ۹۰ کیلوگرم نیز مجتبی کلانتریان از خراسان شمالی در دیدار فینال با نتیجه ۳ بر ۲ (ضربه فنی) غلامرضا سالاروند از مرکزی را مغلوب کرد و نفر اول این وزن شد.

مسابقات رده‌بندی این رقابت‌ها در حال برگزاری است.
در قوانین کشتی پهلوانی هر کشتی‌گیری که به روی پل برود با ضربه فنی شکست خواهد خورد.