۷۵ درصد مدارس عجب شیر به سامانه حرارتی مرکزی تجهیزشد
۷۵ درصد مدارس عجب شیر به سامانه حرارتی مرکزی تجهیزشد

محمدعلی صمدزاده، روز پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پروش این شهرستان افزود: در سه سال اخیر ۲۴ فضای آموزشی این شهرستان با ۱۴۴ کلاس درسی با صرف هفت میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال به سامانه حرارتی مرکزی مجهز شده است. وی، با بیان اینکه برای تکمیل سایر فضاهای آموزشی به این سامانه نیاز به […]

محمدعلی صمدزاده، روز پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پروش این شهرستان افزود: در سه سال اخیر ۲۴ فضای آموزشی این شهرستان با ۱۴۴ کلاس درسی با صرف هفت میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال به سامانه حرارتی مرکزی مجهز شده است.
وی، با بیان اینکه برای تکمیل سایر فضاهای آموزشی به این سامانه نیاز به ۱۰ میلیارد ریال اعتبار وجود دارد، اظهار کرد: تا سه سال آینده تمامی مدارس این شهرستان به سامانه حرارتی مرکزی مجهز می شود.
فرماندار عجب شیر نیز دراین جلسه با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید بیش از هشت فضای آموزشی در عجب شیر ساخته شده است، گفت: این فضاها شامل پنج طرح دولتی و سه طرح مشارکتی و خیرساز بوده که به فضاهای آموزشی این شهرستان اضافه شده است.
ابراهیم طاهری، خواستار جذب مشارکت های مردمی و خیرین مدرسه یار و مدرسه ساز دراین شهرستان شد و افزود: در زمان کنونی در برخی روستاها به علت کاهش جمعیت به علت مهاجرت ساکنان، با فضاهای آموزشی خالی و در برخی مناطق نیز به دلیل افزایش جمعیت دانش آموزی با کمبود این فضاها مواجه هستیم.
وی، با بیان اینکه ۵۳ باب مدرسه این شهرستان نیاز به تعمیر و بازسازی دارد، خواستارافزایش اعتبارهای بخش تعمیر و بازسازی مدارس این شهرستان شد.