امیریان با شعار موج سوم تغییر از هشترود و چاراویماق ثبت نام کرد
امیریان با شعار موج سوم تغییر از هشترود و چاراویماق ثبت نام کرد

به گزارش اویاقلیق فرامرز امیریان از حوزه انتخابیه هشترود و چاروایماق ثبت نام کرد.وی ظهر امروز با حضور در فرمانداری هشترود رسما وارد گود انتخابات این شهرستان شد. وی که متولد ۱۳۶۲ و بعبارتی جوانترین کاندیدای این دوره مجلس در حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق است؛ دانش آموخته رشته مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی بین الملل […]

به گزارش اویاقلیق فرامرز امیریان از حوزه انتخابیه هشترود و چاروایماق ثبت نام کرد.وی ظهر امروز با حضور در فرمانداری هشترود رسما وارد گود انتخابات این شهرستان شد.

وی که متولد ۱۳۶۲ و بعبارتی جوانترین کاندیدای این دوره مجلس در حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق است؛ دانش آموخته رشته مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی بین الملل از  دانشگاه تربیت مدرس تهران است؛ همچنین داماد یکی از مراجع عظام تقلید میباشد.

امیریان که از یک ماه قبل در هشترود مستقر و با شعار “موج سوم؛ تغییر هشترود و چاروایماق” و ” جنبش همدلی و همزبانی ”  فعالیت خود را شروع نموده دارای گرایش اصولگرایی بوده و همزمان با چهار کاندیدای فهرست واحد اصولگرایان تبریز ثبت نام کرده است.

وی در حاشیه  حضور در فرمانداری هشترود برای ثبت نام در گفتگو با خبرنگاران خود را سرباز کوچک رهبر و انقلاب خواند و گفت: رسیدگی به محرومیت ها و زدودن غبار فقر و تبعیض رسالت اصلی انقلاب و از مطالبات همیشگی مقام معظم رهبریست. از اینرو هیچ بهانه ای برای کم کاری و کاستی ها و محرومیت های شهرستان های هشترود و چاروایماق قابل قبول نیست.

وی نیروی جوانی خود را بزرگترین فرصت برای کار و تلاش شبانه روزی عنوان کرد و گفت : همه قوا، ظرفیت و ارتباطات و مراودات خود را پیوست جوانی ام خواهم کرد و برای منطقه هزینه خواهم نمود.

امیریان از تدوین برنامه های وسیع بویژه در حوزه اقتصادی منطقه خبر داد و گفت: به مردم عزیز چاروایماق ، هشترود، نظرکهریز، شادیان و سهندآباد  قول شرف میدهم که در چهار سال آینده به اندازه چهل سال گذشته فعالیت نمایم. و برای یکبار سیمای محرومیت از این مناطق رخت بر کند.

گزارش اویاقلیق می افزاید امیریان قبل از ثبت نام با حضور در یادمان شهدای گمنام شهرستان هشترود ، ضمن قرائت فاتحه و نثار دسته گل با آرمان های بلند شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کرد.