مهدی کیانی و فرزاد حاتمی، دو بازیکنی هستند که احتمال پیوستن آن‌ها به جمع سرخپوشان بیشتر است و امروز نیز مذاکرات خود را با امیر قلعه نویی انجام داده اند. فرزاد حاتمی که سابقه حضور در تیم های تراکتورسازی و استقلال را در کارنامه دارد، کارش را در این فصل با تیم ملوان آغاز کرده […]

مهدی کیانی و فرزاد حاتمی، دو بازیکنی هستند که احتمال پیوستن آن‌ها به جمع سرخپوشان بیشتر است و امروز نیز مذاکرات خود را با امیر قلعه نویی انجام داده اند.

فرزاد حاتمی که سابقه حضور در تیم های تراکتورسازی و استقلال را در کارنامه دارد، کارش را در این فصل با تیم ملوان آغاز کرده و باید منتظر قطعی شدن حضورش در تراکتور بود و دید که مذاکرات این مهاجم با مسئولان باشگاه به کجا می رسد.

محمد ابراهیمی، بازیکن فعلی گسترش فولاد که سابقه بازی در تراکتورسازی را دارد، دیگر بازیکنی بود که صحبت حضورش در جمع سرخ های تبریز مطرح شد، ولی این بازیکن دقایقی پیش در صفحه اینستاگرامش، ضمن تشکر از اعتماد قلعه نویی، از این که نگذاشتند به تیم تراکتورسازی بیاید، گلایه کرد!

لوسیانو ادینهو نیز دیگر بازیکن مد نظر باشگاه تراکتورسازی برای حضور در جمع سرخپوشان است که مسئولان این باشگاه خبر از آغاز مذاکره با این بازیکن را داده اند و حضور این بازیکن محبوب، می تواند مشکلات متعدد این تیم در خط حمله را حل کند.

حال باید منتظر خبرهای قطعی این باشگاه ماند و دید که در روزهای آینده، کدام بازیکنان به جمع شاگردان قلعه نویی می پیوندد.