مدرسه اوحدی مراغه رتبه اول کشوری سایت همگام را کسب کرد
مدرسه اوحدی مراغه رتبه اول کشوری سایت همگام را کسب کرد

جلیل اسلامی، روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگاران افزود: دبستان پسرانه اوحدی این شهرستان با کسب ۶۳۰ امتیاز در ارزیابی وزارت آموزش و پرورش این رتبه را به خود اختصاص داد. وی با اشاره به اینکه سایت همگام، وب سایت رسمی مدارس کشور است، اظهار کرد: این واحد آموزشی علاوه بر کسب رتبه […]

جلیل اسلامی، روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگاران افزود: دبستان پسرانه اوحدی این شهرستان با کسب ۶۳۰ امتیاز در ارزیابی وزارت آموزش و پرورش این رتبه را به خود اختصاص داد.
وی با اشاره به اینکه سایت همگام، وب سایت رسمی مدارس کشور است، اظهار کرد: این واحد آموزشی علاوه بر کسب رتبه کشوری، رتبه های اول استانی را نیز به خود اختصاص داده بود.
مدیرآموزش و پرورش مراغه یادآور شد: سایت همگام، برای درج اخبار، اطلاعیه ها و موارد بیشتر توسط وزارت آموزش و پرورش در اختیار مدارس قرارگرفته و درآن آدرس الکترونیکی مدارس ایجاد و زیر پرتال محتوای الکترونیکی و آزمون های برخط در سامانه اطلاع رسانی در اختیار عموم قرار می گیرد.
اسلامی ادامه داد: این پرتال آموزشی برای تمام مدارس و مجتمع های آموزشی قابل دسترس بوده و سرویس های اداری و آموزش مدارس را تحت پوشش قرار می دهد و مدیران مجتمع های آموزشی، والدین و دانش آموزان می توانند در این پرتال آموزشی در زمینه تولید محتوای الکترونیکی به صورت اجزا آموزش و آزمون های برخط فعالیت کنند.
هم اکنون ۴۳ هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در ۵۰۰ مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.