تیم‌های تراکتورسازی و استقلال امروز از ساعت ۱۴:۳۰ در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند که این دیدار حواشی در پی دارد: مسئولین برگزاری مسابقه در فاصله ۲ ساعت مانده به آغاز مسابقه، نسبت به خط کشی و غلتک‌اندازی زمین مسابقه اقدام کردند. هوادارانی که به دلیل وجود تکه‌های برف بر روی صندلی‌ها […]

صثلتیم‌های تراکتورسازی و استقلال امروز از ساعت ۱۴:۳۰ در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند که این دیدار حواشی در پی دارد:

مسئولین برگزاری مسابقه در فاصله ۲ ساعت مانده به آغاز مسابقه، نسبت به خط کشی و غلتک‌اندازی زمین مسابقه اقدام کردند.

هوادارانی که به دلیل وجود تکه‌های برف بر روی صندلی‌ها قادر به نشستن روی آنان نیستند، ترجیح می‌دهند که ایستاده تیم خود را تشویق کنند.

کودک خردسالی در زمین مسابقه حضور دارد که حرکات نمایشی و رو پایی‌هایش، هواداران حاضر در استادیوم را به وجد آورده است.

محمدرضا اخباری و مهرداد طهماسبی، ۲ دروازه‌بان تیم تراکتورسازی نخستین بازیکنانی بودند که به زمین مسابقه آمده و به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند.

دروازه‌بانان تیم تراکتورسازی که هنگام ورود به زمین مسابقه از سوی هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفته بودند به سمت آنان آمده و به ابراز احساسات آنان پاسخ دادند که در این میان محمدرضا اخباری با لقب «اخباری پیتر چک» تشویق شد.

جورج تاوارز، مربی دروازه‌بانی که در روزهای گذشته بحث حضور او در تبریز و تیم تراکتورسازی داغ بود، امروز به دروازه‌بانان تیم تراکتورسازی تمرین داد.

مهرداد طهماسبی هنگامی که با کودک خردسال حاضر در کنار زمین روبه‌رو شد، وی را در آغوش گرفته و برخورد گرمی با وی داشت.

هواداران تیم تراکتورسازی هنگام ورود سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان تیم استقلال به زمین مسابقه واکنش جالبی نسبت به این بازیکن نداشتند و وی را «هو» کردند.

هواداران تیم تراکتورسازی پیش از شروع مسابقه علیه تیم استقلال شعارهایی داده و برای این تیم کری خواندند.