سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در بازی قبل با استقلال با شرایط آشنا نبودیم. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: آغاز امامت امام زمان و شب یلدا را تبریک می‌گویم و برای سلامتی منصور پورحیدری دعا می‌کنم. این بازی با دیدار هفته گذشته […]

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در بازی قبل با استقلال با شرایط آشنا نبودیم.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: آغاز امامت امام زمان و شب یلدا را تبریک می‌گویم و برای سلامتی منصور پورحیدری دعا می‌کنم. این بازی با دیدار هفته گذشته خیلی فرق دارد. بازی اول ما بود و با شرایط آشنا نشده بودیم.

وی افزود: پیش از بازی هفته گذشته مقابل استقلال هم من و هم بازیکنان آشنایی نداشتیم اما خوشحالیم که از دو بازی حساس ۴ امتیاز را کسب کردیم و آمار ما خوب بوده است. امیدوارم به یاری خداوند و اهل بیت برنده دیدار فردا تراکتورسازی باشد.

سرمربی تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه نسبت به بازی هفته گذشته مقابل استقلال تهران و استقلال اهواز تغییراتی را خواهیم داشت، عنوان کرد: ما بحث جنگ خط هافبک‌ و درگیری در این منطقه را خواهیم داشت و سعی می‌کنیم ارتباط بین خط هافبک و فوروارد استقلال را قطع کنیم. تنها دغدغه ما مصدومیت شجاع خلیل‌زاده است. جا دارد از پزشکان تشکر کنم و انشاءالله این بازیکن به بازی فردا می‌رسد.

قلعه‌نویی ادامه داد: شرایط تراکتورسازی نسبت به دو بازی گذشته ایده‌آل شده و از دوستان رسانه‌ای نیز تشکر می‌کنم که از تراکتورسازی حمایت کردند. روز گذشته یکی دوستان تبریزی ما به بازیکنان کادو داد تا تیم به لحاظ شرایط روحی روانی شارژ شود.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد نظم خط دفاعی تراکتورسازی بهم ریخته خاطرنشان کرد: به سوال شما احترام می‌گذارم اما یکی از نقاط قوت نظم خط دفاعی بوده است. درست است که در بازی با استقلال اهواز تحت فشار بودیم ولی اجازه ایجاد موقعیت ندادیم , معنی‌اش این است که نظم و انضباط در خط دفاعی باعث شده که دو بازی گلی دریافت نکنیم. البته این موضوع را قبول داریم که در دیدار مقابل استقلال اهواز وقتی خیلی زود به گل رسیدیم بازیکنان تصور کردند بازی به پایان رسیده است.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: به دنبال این هستیم که در ۹۰ دقیقه برنده بازی با استقلال باشیم. با شناختی که از استقلال پیدا کردیم یکی از اهداف ما گرفتن مرکز زمین و قطع کردن خط هافبک و فوروارد این تیم است. دغدغه ما نداشتن مهاجم هدف است که اگر دیدار فردا به خیر تمام شود سعی می‌کنیم در این نقطه بازیکنی جذب کنیم.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: کلیت تراکتورسازی به نسبت بازی‌های گذشته تفاوت پیدا کرده است. اگر بازی استقلال اهواز را دیده باشید این تیم با تیم‌های بزرگی چون سپاهان به تساوی رسیده است اما در این بازی خیلی زود به گل رسیدیم بچه‌ها فکر کردند بازی تمام شده است. از طرفی در دقایق آخر به گل دوم رسیدیم و معنایش این است که از لحاظ بدنی کم کم در حال آماده شدن هستیم. اگر دقت کرده باشید بیشتر گل‌هایی که تراکتورسازی دریافت می‌کرد در نیمه دوم بود اما در دو بازی گذشته خوشبختانه گلی دریافت نکردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نبود مربی دروازه‌بانان برای تیم مشکلی ایجاد نمی‌کند گفت: مربی دروازه‌بانان قبلی که با تونی کار می‌کرده برگشته و کارش را شروع کرده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سرمربی تراکتورسازی در مورد کاردوسو اظهار داشت: از زمانی که از اهواز برگشتیم او هیچ دغدغه و مشکلی برای بازی ندارد و تمریناتش را انجام می‌دهد.