تراکتور و چالشی به نام خط حمله / قلعه نویی چه خواهد کرد ؟
تراکتور و چالشی به نام خط حمله / قلعه نویی چه خواهد کرد ؟

به گزارش اویاقلیق دیدار تیم های تراکتور سازی تبریز و استقلال تهران در شرایطی سه شنبه ساعت ۱۴:۳۰ برگزار خواهد شد که دو تیم تنها ۹ روز قبل رو در روی هم قرار گرفته بودند و قلعه نویی توانست استقلال صدر نشین را متوقف کند. اما این بازی از حساسیت های ویژه ای برخوردار است […]

۸۱۳۷۵۱۰۵-۶۰۵۷۶۲۴به گزارش اویاقلیق دیدار تیم های تراکتور سازی تبریز و استقلال تهران در شرایطی سه شنبه ساعت ۱۴:۳۰ برگزار خواهد شد که دو تیم تنها ۹ روز قبل رو در روی هم قرار گرفته بودند و قلعه نویی توانست استقلال صدر نشین را متوقف کند. اما این بازی از حساسیت های ویژه ای برخوردار است .

قلعه نویی که خود توانسته استقلال را در سال های ۸۱-۸۰ و ۸۷-۸۶ قهرمان جام حذفی کند حال باید در قامت مربی تراکتور سازی استقلال را شکست دهد و به فینال این مسابقات برسد .

این در حالی است که شرایط این بازی به نسبت بازی در لیگ برتر متفاوت می باشد . دو تیم در این بازی با احتیاط بیشتری بازی خواهند کرد و اگر به ضربات پنالتی برسد دروازه بانان هستند که تکلیف این مسابقه را مشخص می کنند. جایی که به نظر می رسد شرایط رحمتی برای گرفتن پنالتی بهتر از اخباری می باشد . رحمتی خود به تنهایی در ضربات پنالتی مقابل نفت تهران استقلال را به پیروزی رساند ،  البته اخباری نیز ثابت کرده است که دروازه بان قابل اطمینانی است .

اما برای قلعه نویی و تراکتور بهتر است که بازی در ۹۰ دقیقه تمام شود تا کار به شانس و اقبال نرسد .

با نگاهی به بازی های گذشته این دو تیم تا قبل از این مسابقه به نظر می رسد مسیر تراکتور سازی تا رسیدن به این مرحله به نسبت استقلال تهران سخت تر بوده است . تراکتور سازی برای رسیدن به نیمه نهایی توانسته صبای قم و سایپا را شکست دهد و استقلال نیز با شکست شهرداری سمنان و فولاد خوزستان و نفت تهران پای به این مسابقه می گذارد.

قلعه نویی برای این بازی با چالش مدافعان مرکزی نیز رو به رو است جایی که کاردسو و شجاع خلیل زاده در بازی های قبلی تراکتور با مصدومیت مواجه شدند البته کاردسو در تمرینات این تیم شرکت کرده و شرایط بازی را پیدا کرده است ولی بازی کردن شجاع خلیل زاده در هاله ای از ابهام است .

اما مهتر از خط دفاعی تراکتور سازان  ، خط حمله این تیم می باشد جایی که با کنار گذاشتن حمزه یونس قلعه نویی در بازی های گذشته از بازیکنان مختلفی استفاده کرده است و جواب مناسبی را نگرفته است و هافبک های این تیم جور خط حمله را کشیده اند . در حالی که در آن سو  نقطه قوت استقلال تهران خط حمله آتشین این تیم می باشد جایی که با زدن ۲۳ گل در لیگ برتر بهترین خط حمله را دارا است .

گفتنی است برنده این دیدار سوم خرداد در خرمشهر به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت .

شایان  ذکر است قضاوت این بازی حساس  به سید حسین زرگر سپرده شده است .