به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان اردبیل، در آیینی که ساعت ۱۷:۳۰ روز سه شنبه اول دی ماه در سالن اجتماعات ساختمان اداری حوزه هنری استان اردبیل برگزار می‌شود  از تلاش‌های چند ساله ناصر عطاپور در تدریس آواز آذری در کارگاه آواز آذری حوزه هنری استان اردبیل قدردانی […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان اردبیل، در آیینی که ساعت ۱۷:۳۰ روز سه شنبه اول دی ماه در سالن اجتماعات ساختمان اداری حوزه هنری استان اردبیل برگزار می‌شود  از تلاش‌های چند ساله ناصر عطاپور در تدریس آواز آذری در کارگاه آواز آذری حوزه هنری استان اردبیل قدردانی می‌شود.

کارگاه آواز آذری حوزه هنری استان اردبیل توسط ودود موذن آغاز به کار کرد با بهاء الدین خراسانی به راه خود ادامه داد و سرانجام با تلاش‌های ناصر عطاپور یک دوره کامل و موفق را به پایان رساند.

در این مراسم تعدادی از هنرمندان جوان که در این کارگاه پرورش یافته‌اند به همراه ناصر عطاپور به اجرای چند قطعه موسیقی می‌پردازند.

شعرخوانی تعدادی از شعرای برتر استان از بخش‌های دیگر این مراسم است.

یل، ناصر عطاپور دانشجوی دکترای موسیقی کنسرواتور جمهوری آذربایجان و مربی کارگاه آواز آذری حوزه هنری استان اردبیل است که به سبک غضنفر عباس اف به آوازخوانی می پردازد.