شهردار تبریز به قلعه‌نویی چه گفت!
شهردار تبریز به قلعه‌نویی چه گفت!

صادق نجفی در دیدار با امیر قلعه‌نویی، خاطرنشان کرد: قدردان زحمات مربیان سابق هستیم اما معتقدیم جایگاه فعلی فوتبال تراکتورسازی، زیبنده سوابق این تیم و ورزش تبریز نیست؛ بنابراین امیدواریم تغییرات رقم‌خورده، هر چه سریع‌تر نتیجه خود را نشان دهد. وی با اشاره به سابقه حضور موفق قلعه‌نوعی در سال‌های اخیر در میان تراکتورسازان گفت: […]

لقلصادق نجفی در دیدار با امیر قلعه‌نویی، خاطرنشان کرد: قدردان زحمات مربیان سابق هستیم اما معتقدیم جایگاه فعلی فوتبال تراکتورسازی، زیبنده سوابق این تیم و ورزش تبریز نیست؛ بنابراین امیدواریم تغییرات رقم‌خورده، هر چه سریع‌تر نتیجه خود را نشان دهد.

وی با اشاره به سابقه حضور موفق قلعه‌نوعی در سال‌های اخیر در میان تراکتورسازان گفت: امیدواریم تجارب قبلی و توان علمی و فنی که کادر جدید دارد، زمینه‌های فعالیت تیم را تقویت کند.

شهردار تبریز، موفقیت تراکتور را از منابع مهم نشاط شهروندان تبریز خواند و اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر، بارها ثابت کرده‌اند که پشتیبان این منبع نشاط‌بخش هستند و قطعاً در دوره جدید فعالیت این تیم نیز این حمایت را مدنظر خواهند داشت.

امیر قلعه‌نوعی‌، سرمربی جدید تراکتورسازان نیز در این دیدار، با قدردانی از شهردار تبریز، خاطرنشان کرد: برای موفقیت تراکتورسازان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: با حمایت هواداران و مساعدت مسئولان، مصمم به ارتقای جایگاه این تیم هستیم.