سرهنگ علی طاحونی ، با اشاره به اینکه این مامور قلابی اقدام به اخاذی از مردم می‌کرد، اظهار داشت: اخباری به فرماندهی انتظامی مرند واصل شد مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان نیروی انتظامی، خود را مأمور ناجا معرفی کرده و اقدام به اغفال زنان و دختران و سرقت و کلاهبرداری از آن‌ها می‌کند. […]

سرهنگ علی طاحونی ، با اشاره به اینکه این مامور قلابی اقدام به اخاذی از مردم می‌کرد، اظهار داشت: اخباری به فرماندهی انتظامی مرند واصل شد مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان نیروی انتظامی، خود را مأمور ناجا معرفی کرده و اقدام به اغفال زنان و دختران و سرقت و کلاهبرداری از آن‌ها می‌کند.

وی افزود: این مأمور قلابی با اخذ مبالغ از مردم به آن‌ها قول حل مشکلات و گرفتن گواهینامه و حذف جرائم رانندگی و غیره را می‌داد که نظر به اهمیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند با بیان اینکه با انجام تحقیقات و بررسی‌های اطلاعاتی، متهم شناسایی و دستگیر شد، خاطر نشان کرد: وی تحت عنوان مأمور انتظامی با هویت جعلی مبادرت به اخاذی و کلاهبرداری از مردم می‌کرد.

طاحونی با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد، گفت: شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و در حفظ نعمت امنیت سهیم گردند.

وی افزود: اگر چنین فردی با استفاده از عنوان مأمور ناجا از آن‌ها کلاهبرداری و اخاذی کرده است با مراجعه با پلیس آگاهی نسبت به شناسایی فرد دستگیر شده اقدام و شکایت خود را اعلام کنند.

منبع:یاشیل وطن