حبیب حسینقلی زاده اظهار کرد:  به دنبال دو حادثه در جاده های مواصلاتی، ۵ پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند. وی در توضیح حوادث روی داده گفت:ساعت ۱:۴۳ بامداد امروز پنج شنبه مورد برخورد دودستگاه خودرو سنگین و یک دستگاه خودرو باری نیمه سنگین در اتوبان تبریز-زنجان، ۱۳۸ کیلومتر مانده به زنجان، و گزارش این […]

حبیب حسینقلی زاده اظهار کرد:  به دنبال دو حادثه در جاده های مواصلاتی، ۵ پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
وی در توضیح حوادث روی داده گفت:ساعت ۱:۴۳ بامداد امروز پنج شنبه مورد برخورد دودستگاه خودرو سنگین و یک دستگاه خودرو باری نیمه سنگین در اتوبان تبریز-زنجان، ۱۳۸ کیلومتر مانده به زنجان، و گزارش این حادثه به پایگاه فوریتهای پزشکی بارگاه گزارش شد و با اعزام تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ از فوت یک تن خبر دادند.
حسینقلی زاده در ادامه گفت:همچنین ساعت ۵ صبح امروز مورد واژگونی اتوبوسی در کیلومتر ۴۰ جاده تبریز-ارومیه، مابین خورخور و جزیره اسلامی به اپراتوری شهرستان اسکو گزارش شد و ۴ دستگاه آمبولانس پایگاههای فوریتهای پزشکی سرای، خورخور، ایلخچی و خسروشهر بمحل اعزام شدند.
وی ادامه داد: تکنسینهای اعزامی فوریتهای پزشکی با بررسی صحنه و وضیعت مصدومین حادثه از فوت یک تن و مصدومیت ۴ تن دیگر خبر دادند که مصدومین با اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال داده شدند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: لغزندگی جاده ها در فصول سرد سال عامل فزاینده بر حوادث جاده ای است و رعایت سرعت مطمئنه کاهش این حوادث را بدنبال دارد.